Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 15:04Jag började för 9 veckor sen, uppblandat med en hel del snabba promenader. Enda rådet jag kan ge är att ta det lungt! Blanda promenader med lätt jogging och öka sakta.
Själv har jag och fått problem med höger underben. Antagligen för att jag gått för for
Jag började för 9 veckor sen, uppblandat med en hel del snabba promenader. Enda rådet jag kan ge är att ta det lungt! Blanda promenader med lätt jogging och öka sakta.
Själv har jag och fått problem med höger underben. Antagligen för att jag gått för for
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 16:55Här är lite mat nyttig läsning och inspiration... 😉
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=433854
Här är lite mat nyttig läsning och inspiration... 😉
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 09:39Tack, den tråden var bra och jag skall fördjupa mig i den.
Om du läser här Anders - keep up the good work och tack för lånet av alla tips!
🙂
Tack, den tråden var bra och jag skall fördjupa mig i den.
Om du läser här Anders - keep up the good work och tack för lånet av alla tips!
🙂
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 13:38Håller med någon föregående talare. Tidigare har jag alltid börjat min "löparkarriär" med 5 km direkt från soffan och chipsen. Var jobbigt, gjorde ont och inte roligt. Förra året började jag med solskenspromenader under maj månad. Långa promenader i ett p
Håller med någon föregående talare. Tidigare har jag alltid börjat min "löparkarriär" med 5 km direkt från soffan och chipsen. Var jobbigt, gjorde ont och inte roligt. Förra året började jag med solskenspromenader under maj månad. Långa promenader i ett p