Quote from Guest on 2 August 2010, 10:58Halloj , jag har två gånger i sommar haft löppass (bägge gångerna cirka 1mil) som kännts oförskämt lätta. Knappt andfådd när rundan är klar och benen relativt pigga. Dan efter, eller samma dag, har jag blivit sjuk. Första gånger åkte jag på en saftig förk
Halloj , jag har två gånger i sommar haft löppass (bägge gångerna cirka 1mil) som kännts oförskämt lätta. Knappt andfådd när rundan är klar och benen relativt pigga. Dan efter, eller samma dag, har jag blivit sjuk. Första gånger åkte jag på en saftig förk
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 11:08Många gånger under årens lopp!
Ett bra löppass är det säkraste tecknet på att en förkylning kommer att bryta ut dagen efter 🙂
Många gånger under årens lopp!
Ett bra löppass är det säkraste tecknet på att en förkylning kommer att bryta ut dagen efter 🙂
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 15:11Jag har varit med om samma sak! Det är inte ovanligt att jag satt ett personbästa dagen innan en förkylning brutit ut! Någon som har en bra förklaring på detta?
Jag har varit med om samma sak! Det är inte ovanligt att jag satt ett personbästa dagen innan en förkylning brutit ut! Någon som har en bra förklaring på detta?
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 22:06Sänkt immunförsvar efter en krafturladdning.
Sänkt immunförsvar efter en krafturladdning.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 08:53Ja om frågeställningen var
"Varför blir jag sjuk varje gång jag ansträngt mig jätte-jätte-hårt?!"så hade ju det där svaret suttit som en smäck. 😛
Ja om frågeställningen var
"Varför blir jag sjuk varje gång jag ansträngt mig jätte-jätte-hårt?!"
så hade ju det där svaret suttit som en smäck. 😛
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 09:34Ja, du frågade ju om en förklaring på fenomenet efter att ha satt ett personbästa - en krafturladdning om något antar jag.
Ja, du frågade ju om en förklaring på fenomenet efter att ha satt ett personbästa - en krafturladdning om något antar jag.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 10:18Ja, fast de resultaten har kommit för att träningen just den dagen känts (jag citerar David): "oförskämt lätta. Knappt andfådd när rundan är klar och benen relativt pigga"
Det är åtminstone min upplevelse.
Ja, fast de resultaten har kommit för att träningen just den dagen känts (jag citerar David): "oförskämt lätta. Knappt andfådd när rundan är klar och benen relativt pigga"
Det är åtminstone min upplevelse.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 11:53Så din fråga är varför de har känts lätt att träna just de dagarna? Det skulle väl helt enkelt bara kunna vara så att ni har bra dagar då träningen ibland känns oförskämt lätt (precis som vi alla har), och därmer har ni kunnat ge ännu lite mer extra än va
Så din fråga är varför de har känts lätt att träna just de dagarna? Det skulle väl helt enkelt bara kunna vara så att ni har bra dagar då träningen ibland känns oförskämt lätt (precis som vi alla har), och därmer har ni kunnat ge ännu lite mer extra än va
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 12:22Just det där med sänkt immunförsvar är ganska så välkänt, speciellt i ultrasammanhang då man gör en ganska rejäl urladdning över flera timmar eller dygn i vissa fall. I våras efter Lidingö Ultra var vi ett helt gäng deltagare som samtidigt åkte på varsin
Just det där med sänkt immunförsvar är ganska så välkänt, speciellt i ultrasammanhang då man gör en ganska rejäl urladdning över flera timmar eller dygn i vissa fall. I våras efter Lidingö Ultra var vi ett helt gäng deltagare som samtidigt åkte på varsin
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 12:33Men det är ju fortfarande inte alls det som David berättar om!
Men det är ju fortfarande inte alls det som David berättar om!