Quote from Guest on 13 November 2012, 17:48Myntet har, som alla vet TVÅ sidor 🙂 Så finns det även "sämst" och "bäst".
Således...
Vilket är ert BÄSTA löparrelaterade inköp?
För egen del måste jag medge, som nybliven löpare att min Garmin 910XT är min bästa löparinvestering. Inte för att jag b
Myntet har, som alla vet TVÅ sidor 🙂 Så finns det även "sämst" och "bäst".
Således...
Vilket är ert BÄSTA löparrelaterade inköp?
För egen del måste jag medge, som nybliven löpare att min Garmin 910XT är min bästa löparinvestering. Inte för att jag b
Quote from Tini Kjellin on 13 November 2012, 17:58VFF Speed! Fick mig att komma igång med löpningen igen och uppskatta den. Ändrad hållning och ändrat löpsteg på köpet tillsammans med viktnedgång gjorde att smärta i ett knä vid löpning försvann.
VFF Speed! Fick mig att komma igång med löpningen igen och uppskatta den. Ändrad hållning och ändrat löpsteg på köpet tillsammans med viktnedgång gjorde att smärta i ett knä vid löpning försvann.
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 18:00Håller med, få saker har gett mig så mycket roliga stunder som min Garmin 910XT (L)
Visst, jag har köpt en del skor som vart bra. Nån rygga som jag gillar. En keps jag har svårt att springa utan. Lite sånt, men ingenting som jag tycker om på samma sätt.
Håller med, få saker har gett mig så mycket roliga stunder som min Garmin 910XT (L)
Visst, jag har köpt en del skor som vart bra. Nån rygga som jag gillar. En keps jag har svårt att springa utan. Lite sånt, men ingenting som jag tycker om på samma sätt.
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 18:05Vettiga skor + inlägg.
Vettiga skor + inlägg.
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 18:11Min Salomon-rygga (från 2008?) som verkar outslitlig och har varit med mej på många roliga äventyr.
Aquasocks förbrukar jag på löpande band men det är en bra investering varje gång jag köper nya 🙂
Min Salomon-rygga (från 2008?) som verkar outslitlig och har varit med mej på många roliga äventyr.
Aquasocks förbrukar jag på löpande band men det är en bra investering varje gång jag köper nya 🙂
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 18:13Min Garmin ligger också bra till, just eftersom den ger mig motivation.
Annars måste jag säga mina nya (eller inte längre - inhandlades i april) joggingskor. Började jogga kontinuerligt i mars. Innan dess har jag försökt komma igång flera gånger men har
Min Garmin ligger också bra till, just eftersom den ger mig motivation.
Annars måste jag säga mina nya (eller inte längre - inhandlades i april) joggingskor. Började jogga kontinuerligt i mars. Innan dess har jag försökt komma igång flera gånger men har
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 18:14När jag fattade att det är skönt, avkopplande och roligt att springa 😀
När jag fattade att det är skönt, avkopplande och roligt att springa 😀
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 18:37Just nu är det mina skor, Brooks pure connect, som ger mig mest kärleksknottror. 🙂
Annars är det nog min investering i många, tunga kräkintervallpass som känns som bästa investeringen över tiden och som ger mig mest glädje så här med facit i hand. 🙂
Just nu är det mina skor, Brooks pure connect, som ger mig mest kärleksknottror. 🙂
Annars är det nog min investering i många, tunga kräkintervallpass som känns som bästa investeringen över tiden och som ger mig mest glädje så här med facit i hand. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 18:39TID! När jag kom på hur mycket roligare det är att springa länge och långt så tog det min löpning till oanade höjder.
TID! När jag kom på hur mycket roligare det är att springa länge och långt så tog det min löpning till oanade höjder.
Quote from Camilla Höög on 13 November 2012, 18:42Garmin 305 som blev ännu bättre när bytte upp mig till Garmin 310XT.
Garmin 305 som blev ännu bättre när bytte upp mig till Garmin 310XT.