Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBästa löparinvesteringen?
You need to log in to create posts and topics.

Min bästa investerinh är min examen som gett mig möjlighet till flexibla och korta arbetstider så att jag kan träna mer i solsken. Och träna på heltid. 😉

Anmälningsavgiften till min första Rogers bergstävling! Gjorde att jag fick upp ögonen för att det finns underbara arrangemang som inte kostar skjortan. Dags igen på lucia!

Älskar annars min suunto t6, men den var för dyr för att vara bästa investering.

Den var bra Fredrik 🙂
Vi syns igen i backen och anmälningsavgiften är samma även denna gång.
Men förmodligen hade vi fått flera deltagare bara vi hade en avgift på 700-800kr och en flashig hemsida.

Alla mina funktionsplagg (tröjor, strumpor, kalsingar etc) har gjort löpningen än mer angenäm!

Anmälan till Sthlm halv- och helmaraton är min överlägset bästa investering. Har aldrig varit så motiverad och sprungit så mycket!

Min Garmin! Inte för att jag egentligen behöver den utan för att jag faktiskt springer oftare när jag ser hur långt jag sprungit, hur fort (sakta) osv, för inspirationen och motivationen helt enkelt.

Helt klart kadenssensorn till garminklockan. Det hade aldrig gått att byta löpteknik på så kort tid utan den... Gick från 76 till 90 steg/min med hjälp av den ( och löpbandet).

Bra löparskor är nummer 1 för mig. I mitt fall är det Saucony som gäller numera. Har prövat Adidas, Nike och framförallt Asics. Men Saucony passar mina fötter bäst, därtill tycker jag att det lägre häldroppet på 8 mm leder till en bättre löpteknik som för