Quote from Funbeat user on 14 November 2012, 08:49Utan skor hade jag nog aldrig kommit ut så de måste vara de bästa. Sen tycker jag att GPS-klockan är kul och har gett mig mycket nöje.
Utan skor hade jag nog aldrig kommit ut så de måste vara de bästa. Sen tycker jag att GPS-klockan är kul och har gett mig mycket nöje.
Quote from Funbeat user on 14 November 2012, 09:00Mizuno Elixir-skor samt Garmin 305.
Mizuno Elixir-skor samt Garmin 305.
Quote from Funbeat user on 14 November 2012, 10:39Min bästa investering är lätt min investering i en tränare som hjälpt mig med löpteknik det senaste året och hjälpt mig bygga styrka så att jag äntligen kunnat springa utan att få ont i benhinnorna. Det har varit ett extremt skynda-långsamt-år och jag är
Min bästa investering är lätt min investering i en tränare som hjälpt mig med löpteknik det senaste året och hjälpt mig bygga styrka så att jag äntligen kunnat springa utan att få ont i benhinnorna. Det har varit ett extremt skynda-långsamt-år och jag är
Quote from Jonny Persson on 14 November 2012, 10:43Nu har jag funderat klart och det är mina första formgjutna ortopediska sulor som är den överlägset bästa investeringen. Plötsligt kunde jag springa igen utan att få ont i benhinnorna! Hade det inte varit för sulorna hade jag nog inte varit en löpare idag
Nu har jag funderat klart och det är mina första formgjutna ortopediska sulor som är den överlägset bästa investeringen. Plötsligt kunde jag springa igen utan att få ont i benhinnorna! Hade det inte varit för sulorna hade jag nog inte varit en löpare idag
Quote from Funbeat user on 14 November 2012, 11:16Jag har många investeringar jag är jättenöjd med. Alla skor jag haft som suttit bra. Min gps-klocka Garmin FR 310XT. Min grymma löparjacka Haglöfs Shield, mina snygga tights från Puma och Casall, mina funktionella underställ, mina buffar, mina löparryggsä
Jag har många investeringar jag är jättenöjd med. Alla skor jag haft som suttit bra. Min gps-klocka Garmin FR 310XT. Min grymma löparjacka Haglöfs Shield, mina snygga tights från Puma och Casall, mina funktionella underställ, mina buffar, mina löparryggsä
Quote from Funbeat user on 14 November 2012, 11:28Mina bästa investering var att börja löpträna 😀
Bästa investeringarna - ja de är flera:
Garmin FR 210 - löppassen blev så mkt roligare då
Icebreaker löparkjol - ovärderlig för mig som precis som Jessie inte är en sommarlöpare. Men denna svalkar bra och j
Mina bästa investering var att börja löpträna 😀
Bästa investeringarna - ja de är flera:
Garmin FR 210 - löppassen blev så mkt roligare då
Icebreaker löparkjol - ovärderlig för mig som precis som Jessie inte är en sommarlöpare. Men denna svalkar bra och j
Quote from Funbeat user on 14 November 2012, 12:29Helt klart är det min Garmin 305. Det gav plötsligt löpningen en ny dimension.
Helt klart är det min Garmin 305. Det gav plötsligt löpningen en ny dimension.
Quote from Funbeat user on 14 November 2012, 12:43Som så många redan har skrivit så är min Garmin 305 en av de bästa investeringar jag gjort. Den tillsammans med Funbeat har hjälp mej de gånger som motiveringen inte varit på topp 🙂
Som så många redan har skrivit så är min Garmin 305 en av de bästa investeringar jag gjort. Den tillsammans med Funbeat har hjälp mej de gånger som motiveringen inte varit på topp 🙂
Quote from Funbeat user on 14 November 2012, 17:31Penicillin! Kommer att behöva köpa mer av den varan så det måste ju vara bra...
Penicillin! Kommer att behöva köpa mer av den varan så det måste ju vara bra...
Quote from Funbeat user on 14 November 2012, 20:31Är nog nån träningsresa under vinterhalvåret. Tex resan till Playitas på Fuereteventura under höstlovet. Bra träning och motivationshöjande inför långpassen som väntar i snöslasket här hemma.
Mina Garminklockor har nog mest skapat irritation. Ofta hittar
Är nog nån träningsresa under vinterhalvåret. Tex resan till Playitas på Fuereteventura under höstlovet. Bra träning och motivationshöjande inför långpassen som väntar i snöslasket här hemma.
Mina Garminklockor har nog mest skapat irritation. Ofta hittar