Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 18:59När jag upptäckte att man inte behöver ta i som man kräks vid varje tävling. Utan man kan bara springa om kring och njuta även med nummerlapp på bröstet. 🙂
När jag upptäckte att man inte behöver ta i som man kräks vid varje tävling. Utan man kan bara springa om kring och njuta även med nummerlapp på bröstet. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 19:03(Ett oanat antal varianter av) Merrell Barefoot. Har gjort det möjligt - tillsammans med förbättrad löpteknik förstås - att kunna öka på distanserna igen utan knäont.
Garmin 210. Hade länge funderat på en pulsklocka, men inte kommit till skott. Till slut
(Ett oanat antal varianter av) Merrell Barefoot. Har gjort det möjligt - tillsammans med förbättrad löpteknik förstås - att kunna öka på distanserna igen utan knäont.
Garmin 210. Hade länge funderat på en pulsklocka, men inte kommit till skott. Till slut
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 19:04DEN var bra J-E, den skuttar jag upp å ner på också! 🙂 Man kan tex hjälpa en kompis runt, superkul! 🙂
DEN var bra J-E, den skuttar jag upp å ner på också! 🙂 Man kan tex hjälpa en kompis runt, superkul! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 19:41Jan-Erik. (t+) ett antal.
Jan-Erik. (t+) ett antal.
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 20:06En lätt jacka som en tröja med luva, långa ärmar med hål för tummarna och bäst av allt så luftig på ryggen nästan som ett nät från SOC
Soc w swerve jkt fw12 står det på kvittot om någon är nyfiken på denna beskrivning från mej som alltid haft problem att
En lätt jacka som en tröja med luva, långa ärmar med hål för tummarna och bäst av allt så luftig på ryggen nästan som ett nät från SOC
Soc w swerve jkt fw12 står det på kvittot om någon är nyfiken på denna beskrivning från mej som alltid haft problem att
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 21:00Anmälningsavgiften till Lidingö Tjejlopp 2009. Jag hade sprungit några lopp före det, men det var där jag blev "hooked". Dessutom "tvingade" det mig till att träna mer regelbundet den sommaren och för mig (som inte är en sommarmänniska, jag vet.. det låte
Anmälningsavgiften till Lidingö Tjejlopp 2009. Jag hade sprungit några lopp före det, men det var där jag blev "hooked". Dessutom "tvingade" det mig till att träna mer regelbundet den sommaren och för mig (som inte är en sommarmänniska, jag vet.. det låte
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 21:13Kristina: varför bara hjälpa en kompis, när man kan hjälpa många. Sök in som officiell farthållare på Stockholm maran eller halvmaran. Bland det bästa jag gjort (på kortdistans alltså). Man får ett helt gäng beundrare på en gång och eget omklädningsrum (m
Kristina: varför bara hjälpa en kompis, när man kan hjälpa många. Sök in som officiell farthållare på Stockholm maran eller halvmaran. Bland det bästa jag gjort (på kortdistans alltså). Man får ett helt gäng beundrare på en gång och eget omklädningsrum (m
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 21:17När jag blir stor och modig kanske. 🙂
När jag blir stor och modig kanske. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 21:20+1 på Garmin 910XT - den ger mycket träningsglädje (fast inte bara i löpning)!
Ordentliga löparkläder - 2XU-tights, ultralätt löparjacka från Peak Preformance, Craft underställ, funktionslinnen/tröjor av diverse märken - har givit massor jämfört med förr
+1 på Garmin 910XT - den ger mycket träningsglädje (fast inte bara i löpning)!
Ordentliga löparkläder - 2XU-tights, ultralätt löparjacka från Peak Preformance, Craft underställ, funktionslinnen/tröjor av diverse märken - har givit massor jämfört med förr
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 21:24Min Garmin 305! Hade nog kunnat vara vilken GPS-klocka som helst egentligen. Det är nog det som fått mig att utvecklats mest och det som motiverar mig mest!
Annars står mina Saucony Kinvara 3 högt på listan över bra investeringar!
Min Garmin 305! Hade nog kunnat vara vilken GPS-klocka som helst egentligen. Det är nog det som fått mig att utvecklats mest och det som motiverar mig mest!
Annars står mina Saucony Kinvara 3 högt på listan över bra investeringar!