Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ja det var väl det enda trevliga som du bidrog med till tråden.....!? Varför inte lätta upp stämningen då om du tycker att den blivit så gravallvarlig...???? Jag väntar.....!!??

Vem är allvarlig? Heta diskussioner är bara uppfriskande och inget att ta personligt. 😀

Tack Kjell! 🙂

Kunde inte bidra till tråden på något annat sätt än att reflektera över KG:s inledande inlägg.

Otroligt vilken diskussion! Tipsen går heta. Själv tror jag nog att löparmötena över internet är en bidragande orsak till att intresset för löpning har ökat. Jag själv går varje dag in på Funbeat och kollar av. Det sporrar till att hålla igång löpningen.

Tack Kjell. (t+)

Det verkar som några ( inkl. mig ) anser att just detta med Internet + Funbeat bl. a. är mycket positivt. Kanske bästa nyheten. 🙂

En positiv sak tycker jag är att bland allt det glättiga, positiva, roliga även ibland läsa det
allvar

Håller med om att det är bra att olika ideer/synsätt blandas är bra. Det är då man kan komma fram till något nytt och bättre. Om alla tyckte likadant skulle diskussionerna bli ganska tråkiga och meningslösa....

Jag håller med Sylvia! För mig (som bara sprungit i drygt 3 år) är funbeat överlägset den bästa inspirationen och sparken i baken för att komma ut. Jätteroligt att man kan jämföra sin träningsmängd med andra - då vaknar dessutom tävlingsmänniskan i mig, f

De största positiva skillnaderna mot då jag började med löpning i början på 80-talet (jo även jag var med på den tiden 🙂 ) är

* Internet med bloggar, forum och massor av annan info om skador, träning, rehab, lopp, statistik
* GPS-klockor och pulsmätare

Funbeat! Alla fantastiska människor jag fått träffa, lära känna och fått springa med tack vare detta. 🙂