Quote from Guest on 3 March 2008, 19:39Kanske är väl optimistiskt att tro att nån har tid och lust på så kort varsel; men är det någon som vill springa lite backe i Hammarbybacken (Stockholm) idag måndag 3:e mars kl 20? Vi kan ju köra i 20-30 minuter eller så.
Jag kollar av eventuella svar fr
Kanske är väl optimistiskt att tro att nån har tid och lust på så kort varsel; men är det någon som vill springa lite backe i Hammarbybacken (Stockholm) idag måndag 3:e mars kl 20? Vi kan ju köra i 20-30 minuter eller så.
Jag kollar av eventuella svar fr
Quote from Funbeat user on 3 March 2008, 19:49Attans, jag missade deadline :D.
//En göteborgare som inte hade hunnit hur mkt hon än velat
Attans, jag missade deadline :D.
//En göteborgare som inte hade hunnit hur mkt hon än velat
Quote from Funbeat user on 3 March 2008, 19:57Fegis! Du får springa lite fortare bara 🙂
Fegis! Du får springa lite fortare bara 🙂
Quote from Funbeat user on 3 March 2008, 20:00AM: Ramberget är väl som Hammarbybacken.
AM: Ramberget är väl som Hammarbybacken.
Quote from Funbeat user on 3 March 2008, 20:08St Paulibacken är närmre och brant nog :D. Men inte idag... jag vilar min vad idag. Den är lite stel, styv, eller nåt.
St Paulibacken är närmre och brant nog :D. Men inte idag... jag vilar min vad idag. Den är lite stel, styv, eller nåt.
Quote from Funbeat user on 3 March 2008, 20:10beep beep
beep beep
Quote from Funbeat user on 3 March 2008, 20:19Avstod mitt backlöpspass(Lackarebäcksmotet - Östra Liden) idag efter gårdagens lätta skidpass;)
Avstod mitt backlöpspass(Lackarebäcksmotet - Östra Liden) idag efter gårdagens lätta skidpass;)
Quote from Funbeat user on 3 March 2008, 20:25Jag o en kompis ska springa backe här i Åkersberga imorgonkväll.
Jag o en kompis ska springa backe här i Åkersberga imorgonkväll.
Quote from Lotta Lindström on 3 March 2008, 20:32Vilken backe springer ni i då Erik? Jag letar efter bra backe för mina framtida backpass. Funderar på Hackstabacken men du kanske har ett bättre förslag. Å andra sidan kanske det räcker att springa 5an i hackstaspåret, den är ju rätt backig.
Vilken backe springer ni i då Erik? Jag letar efter bra backe för mina framtida backpass. Funderar på Hackstabacken men du kanske har ett bättre förslag. Å andra sidan kanske det räcker att springa 5an i hackstaspåret, den är ju rätt backig.
Quote from Funbeat user on 3 March 2008, 20:45...och här är jag, Stockholmare och allt, och undrar vart man lämpligast tar sig för att springa backar i Hammarbybacken. Låter nämligen som precis vad jag är ute efter. Men som sagt, var startar man bäst? Någon som kan pricka in på karta?
...och här är jag, Stockholmare och allt, och undrar vart man lämpligast tar sig för att springa backar i Hammarbybacken. Låter nämligen som precis vad jag är ute efter. Men som sagt, var startar man bäst? Någon som kan pricka in på karta?