Quote from Funbeat user on 3 March 2008, 21:29Sara: jag vet faktiskt inte riktigt men det lutar åt backen i Söra som är på Österåkersmilen, den från skolan o uppåt. Tror inte Hackstabacken e upplyst. "Gulingen" alltså femman är väldigt kuperad o jobbig o rolig o ger bra träning men den är ju tyvärr
Sara: jag vet faktiskt inte riktigt men det lutar åt backen i Söra som är på Österåkersmilen, den från skolan o uppåt. Tror inte Hackstabacken e upplyst. "Gulingen" alltså femman är väldigt kuperad o jobbig o rolig o ger bra träning men den är ju tyvärr
Quote from Urban Nilsson on 3 March 2008, 21:44Jag ger lite framförhållning och säger: på söndag om jag blivit av med halsontet då. Funkar det?
Jag ger lite framförhållning och säger: på söndag om jag blivit av med halsontet då. Funkar det?
Quote from Funbeat user on 3 March 2008, 21:53Jag har aldrig backtränat i hela mitt liv.. men någon gång ska vara den första och kanske har ni något ni kan lära mig.
Jag är på nästa gång 🙂
/Å
Jag har aldrig backtränat i hela mitt liv.. men någon gång ska vara den första och kanske har ni något ni kan lära mig.
Jag är på nästa gång 🙂
/Å
Quote from Funbeat user on 4 March 2008, 08:39Fredrika: Bästa starten på Hammarbybacken beror på hur brant man vill springa. Om man bara vill ha lite lagom brant så skulle jag starta via markeringen på karten (klicka på hybrid i kartan och zooma in, då syns det bäst)
Fredrika: Bästa starten på Hammarbybacken beror på hur brant man vill springa. Om man bara vill ha lite lagom brant så skulle jag starta via markeringen på karten (klicka på hybrid i kartan och zooma in, då syns det bäst)
Quote from Funbeat user on 4 March 2008, 09:12Kanon, tack! Torsdagen (tror jag) är räddad 🙂
Kanon, tack! Torsdagen (tror jag) är räddad 🙂
Quote from Funbeat user on 4 March 2008, 21:18Sara: det blev Sörabacken. Den funkade bra 🙂
Sara: det blev Sörabacken. Den funkade bra 🙂
Quote from Lotta Lindström on 4 March 2008, 21:21Bra att veta för framtiden. Själv håller jag mig till löpbandet än så länge. 🙂
Bra att veta för framtiden. Själv håller jag mig till löpbandet än så länge. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 March 2008, 21:26Tycker löpband är jättetråkigt. Är så glad över den här vintern. Den har varit kanonbra för oss löpare!!
Tycker löpband är jättetråkigt. Är så glad över den här vintern. Den har varit kanonbra för oss löpare!!
Quote from Funbeat user on 5 March 2008, 09:19Nåja, det är ett avlångt land! 🙂
Enligt Olles inlägg här ovan ligger hammarbybacken 520km härifrån. Här har det varit väldigt isigt på vägarna denna vinter och nu har det dessutom kommit en hel del snö...suck.
Nåja, det är ett avlångt land! 🙂
Enligt Olles inlägg här ovan ligger hammarbybacken 520km härifrån. Här har det varit väldigt isigt på vägarna denna vinter och nu har det dessutom kommit en hel del snö...suck.
Quote from Funbeat user on 5 March 2008, 10:24Ha Ha, ja jag har 441.92 km till nämnda backe.....jag tror jag får trna solo hemmavid jag 😉
Ha Ha, ja jag har 441.92 km till nämnda backe.....jag tror jag får trna solo hemmavid jag 😉