Quote from Guest on 4 July 2007, 16:05Få saker ger så mycket för löpningen som backträning. Särskilt inför Lidingöloppet.
Något som dessutom är väldigt sporrande är att träna i grupp.
Om ni är sugna så tänkte jag börja köra backe vid hammarbybacken varje fredag. Alla är välkomna, oavsett ti
Få saker ger så mycket för löpningen som backträning. Särskilt inför Lidingöloppet.
Något som dessutom är väldigt sporrande är att träna i grupp.
Om ni är sugna så tänkte jag börja köra backe vid hammarbybacken varje fredag. Alla är välkomna, oavsett ti
Quote from Alva Nordin on 4 July 2007, 16:15Jag vill!!! Men kan vi inte träna i Umeå istället? 😉
Jag vill!!! Men kan vi inte träna i Umeå istället? 😉
Quote from Urban Nilsson on 4 July 2007, 16:19Tja, hur ska vi få dit Hammabybacken?
Tja, hur ska vi få dit Hammabybacken?
Quote from Funbeat user on 4 July 2007, 16:48Kan ni inte skicka _hit_ en backe istället? Eller leverera en ner till Höllviken också (där är det INTE tätt med backar) när ni håller på?
😉
Kan ni inte skicka _hit_ en backe istället? Eller leverera en ner till Höllviken också (där är det INTE tätt med backar) när ni håller på?
😉
Quote from Urban Nilsson on 4 July 2007, 16:51Kanske lördag förmiddag skulle kunna fungera om inte fredagarna funkar.
Kanske lördag förmiddag skulle kunna fungera om inte fredagarna funkar.
Quote from Funbeat user on 4 July 2007, 17:48Menar du för oss som skall resa från Umeå eller Göteborg;)
Menar du för oss som skall resa från Umeå eller Göteborg;)
Quote from Lotta W on 4 July 2007, 17:53Resa? Vi springer väl? 😉
Resa? Vi springer väl? 😉
Quote from Urban Nilsson on 4 July 2007, 18:13Är det inte en lämplig 24H att lubba till Las Stockholmo?
Jag hade mest annorstädes bebodda i åtanke men alla hitresta är välkomna.
Är det inte en lämplig 24H att lubba till Las Stockholmo?
Jag hade mest annorstädes bebodda i åtanke men alla hitresta är välkomna.
Quote from Lotta W on 4 July 2007, 18:34Det känns lite optimistiskt att springa på 24 h från Gbg till Sthlm (H)
Det känns lite optimistiskt att springa på 24 h från Gbg till Sthlm (H)
Quote from Funbeat user on 4 July 2007, 19:21Mmm...kanske får bli 48H istället. Världsrekordet på 24 ligger strax över 30 så om vi knäcker GBG - Sthlm på 48 så borde det vara VR eller i trakterna av...:-)
Mmm...kanske får bli 48H istället. Världsrekordet på 24 ligger strax över 30 så om vi knäcker GBG - Sthlm på 48 så borde det vara VR eller i trakterna av...:-)