Quote from ellen olsson on 5 July 2007, 20:20> I Umeå tränar man såklart på Bräntis.
Det visste t.o.m. jag! Jag har trots allt åkt förbi där några gånger och sett träningsmöjligheterna. 🙂
> I Umeå tränar man såklart på Bräntis.
Det visste t.o.m. jag! Jag har trots allt åkt förbi där några gånger och sett träningsmöjligheterna. 🙂
Quote from Emma Sjöberg on 6 July 2007, 06:22Men du är ju Norrlänning Fredrik 🙂
Men du är ju Norrlänning Fredrik 🙂
Quote from ellen olsson on 6 July 2007, 20:06Förvisso, men Ida har nog varit mer i Ume än vad jag har... 😉
Förvisso, men Ida har nog varit mer i Ume än vad jag har... 😉
Quote from Funbeat user on 11 July 2007, 15:15På tal om götet, springer man i skatås får man backträning på köpet!
Nästan omöjligt att undvika fatiskt!
/P
🙂
På tal om götet, springer man i skatås får man backträning på köpet!
Nästan omöjligt att undvika fatiskt!
/P
🙂
Quote from Galderma Fritidsförening on 11 July 2007, 16:05Motionsspåret i lilla Skultuna där jag bor innehåller en hel del backar så det blir alltid lite backträning om jag springer där. vill jag inte ha backar får jag hålla mig till grusvägen runt området. Den är ca 3 km bara så det blir minst två varv om jag s
Motionsspåret i lilla Skultuna där jag bor innehåller en hel del backar så det blir alltid lite backträning om jag springer där. vill jag inte ha backar får jag hålla mig till grusvägen runt området. Den är ca 3 km bara så det blir minst två varv om jag s
Quote from Funbeat user on 13 July 2007, 22:49Daniel,
du vet inte av något bra ställe för backträning i närheten av Solna!?
Daniel,
du vet inte av något bra ställe för backträning i närheten av Solna!?
Quote from Funbeat user on 13 July 2007, 23:04Kanske skulle döpa om den här tråden till "backträningstips runt om i landet"
I Trollhättan heter den "Landbergslia" 😉
Kanske skulle döpa om den här tråden till "backträningstips runt om i landet"
I Trollhättan heter den "Landbergslia" 😉
Quote from Funbeat user on 14 July 2007, 23:26Backar i Solna. För att träna löpstyrkan är egentligen backar som Hammarbybacken (även när man springer grusvägen runt upp) för branta. Fast det kanske finns en poäng med dem om man ska springa Lidingöloppet eller ännu hellre fjällmaror där man vill ha br
Backar i Solna. För att träna löpstyrkan är egentligen backar som Hammarbybacken (även när man springer grusvägen runt upp) för branta. Fast det kanske finns en poäng med dem om man ska springa Lidingöloppet eller ännu hellre fjällmaror där man vill ha br