Quote from Funbeat user on 4 July 2007, 19:39Ja svenskt rekord lär ni ju då sätta vilket är 272.875km på 48H.
Anders. Hur är det mod benet/foten eller vad du nu du fick problem med i helgen?
Ja svenskt rekord lär ni ju då sätta vilket är 272.875km på 48H.
Anders. Hur är det mod benet/foten eller vad du nu du fick problem med i helgen?
Quote from Funbeat user on 4 July 2007, 19:44Inte riktigt bra:-(
men det börjar äntligen bli bättre:-)
Något med en nervknuta är det närmsta en diagnos jag har kommit.Men du är redan ute och springer såg jag(t+)
Inte riktigt bra:-(
men det börjar äntligen bli bättre:-)
Något med en nervknuta är det närmsta en diagnos jag har kommit.
Men du är redan ute och springer såg jag(t+)
Quote from Funbeat user on 4 July 2007, 20:06Anders. Då var det inget med mata i alla fall 😀
Anders. Då var det inget med mata i alla fall 😀
Quote from Urban Nilsson on 5 July 2007, 08:56Med andra ord är det ingen från Stockholm och dess nejder som hänger på ikväll?
Med andra ord är det ingen från Stockholm och dess nejder som hänger på ikväll?
Quote from Martin Trygg on 5 July 2007, 09:52Idag är det väl torsdag? Och fredag imorgon? Har du semester, Daniel? 🙂
Idag är det väl torsdag? Och fredag imorgon? Har du semester, Daniel? 🙂
Quote from Urban Nilsson on 5 July 2007, 09:56😀 Näe. Födelsedag igår. Fortfarande lite virrig av champagnen (H)
😀 Näe. Födelsedag igår. Fortfarande lite virrig av champagnen (H)
Quote from Martin Trygg on 5 July 2007, 10:42Då får man väl gratulera i efterskott! Och vad fyllde du, 13 (med tanke på maxpulsens sjunkande)?
Jag har förövrigt också tänkt Hammarbybacken - intervaller. Sprang uppför hela häromdag. Lång backe, det där. Och dessutom håller de på och bygger ut den,
Då får man väl gratulera i efterskott! Och vad fyllde du, 13 (med tanke på maxpulsens sjunkande)?
Jag har förövrigt också tänkt Hammarbybacken - intervaller. Sprang uppför hela häromdag. Lång backe, det där. Och dessutom håller de på och bygger ut den,
Quote from Jonas Täng on 5 July 2007, 10:45Ida,
I Umeå tränar man såklart på Bräntis. Där har jag sprungit många gånger upp o ned... Vem behöver Hammarbybacken?
Ida,
I Umeå tränar man såklart på Bräntis. Där har jag sprungit många gånger upp o ned... Vem behöver Hammarbybacken?
Quote from Urban Nilsson on 5 July 2007, 10:5013 plus Fibonacci serien bakåt 😉 35 blev det.
Jo Hammarbybacken är lång och brant. Inte den elakaste som finns men definitivt lämplig för några taskiga serier för benen. Du är välkommen när det passar dig, Mela.
Vem behöver Hammarbybacken? Tja, jag.
13 plus Fibonacci serien bakåt 😉 35 blev det.
Jo Hammarbybacken är lång och brant. Inte den elakaste som finns men definitivt lämplig för några taskiga serier för benen. Du är välkommen när det passar dig, Mela.
Vem behöver Hammarbybacken? Tja, jag.
Quote from Alva Nordin on 5 July 2007, 11:03Bräntis! Att jag inte tänkt på det! Jag är inte infödd här...Men tack för tipset, måste prova!
Bräntis! Att jag inte tänkt på det! Jag är inte infödd här...Men tack för tipset, måste prova!