Quote from Guest on 22 June 2014, 08:30Nu är det sol och värme ute.
Då är det så skönt att springa med bar överkropp och känna vindens beröring.
Att det känslan att få visa upp ens vältränad kropp är ju inte fel 😉När och var är det okej att skippa tröjan?
Nu är det sol och värme ute.
Då är det så skönt att springa med bar överkropp och känna vindens beröring.
Att det känslan att få visa upp ens vältränad kropp är ju inte fel 😉
När och var är det okej att skippa tröjan?
Quote from Funbeat user on 22 June 2014, 08:40Personligen skulle jag bara reagera om du kom med bar överkropp i affären eller på krogen, typ. På ställen där man hanterar mat och dryck kan väl lite mer kläder än bara shorts vara lämpligt av hygienskäl men annars är det väl upp till dig att avgöra vad
Personligen skulle jag bara reagera om du kom med bar överkropp i affären eller på krogen, typ. På ställen där man hanterar mat och dryck kan väl lite mer kläder än bara shorts vara lämpligt av hygienskäl men annars är det väl upp till dig att avgöra vad
Quote from Magnus Gelang on 22 June 2014, 17:47Så länge du är i träningssammanhang är det väl ok att ha bar överkropp. Kan ju dock bli jobbigt att fästa nummerlappen om du ska tävla 😉
Men i affären och på krogen vill jag att du är klädd, även om du bara går på stan tror jag och definitivt om du ska
Så länge du är i träningssammanhang är det väl ok att ha bar överkropp. Kan ju dock bli jobbigt att fästa nummerlappen om du ska tävla 😉
Men i affären och på krogen vill jag att du är klädd, även om du bara går på stan tror jag och definitivt om du ska
Quote from Funbeat user on 23 June 2014, 16:17träning utomhus, bara vara ute i solen, trädgårdsarbete = tröja av
träning inomhus, shopping, krog, gå på stan = nån form av tröja på.tycker jag 🙂
träning utomhus, bara vara ute i solen, trädgårdsarbete = tröja av
träning inomhus, shopping, krog, gå på stan = nån form av tröja på.
tycker jag 🙂
Quote from Funbeat user on 23 June 2014, 17:52Löpning på stan?
Löpning på stan?
Quote from Funbeat user on 24 June 2014, 08:56Löpning på stan => tröja på.
Löpning utanför stan, i löparspår eller liknande => valfritt.Mina åsikter i alla fall. Det är platsen snarare än aktiviteten som styr klädsel.
Löpning på stan => tröja på.
Löpning utanför stan, i löparspår eller liknande => valfritt.
Mina åsikter i alla fall. Det är platsen snarare än aktiviteten som styr klädsel.
Quote from Magnus Gelang on 24 June 2014, 22:13Löpning på stan, alltså som i centrum/city = tröja på.
Löpning i stan såsom på gångbanan i bostadsområden = valfritt med tröja på eller av.
Tycker jag.
Löpning på stan, alltså som i centrum/city = tröja på.
Löpning i stan såsom på gångbanan i bostadsområden = valfritt med tröja på eller av.
Tycker jag.
Quote from Catharina Brattlin on 24 June 2014, 22:21För mig Erik, får Du springa hur lättklädd du vill överallt. Däremot skulle jag reagera om en kvinna kom springandes med helt bar överkropp. Det erkänner jag.
Jag föredrar också så lite kläder som möjligt när det är varmt, så enbart sport-bh och korta sh
För mig Erik, får Du springa hur lättklädd du vill överallt. Däremot skulle jag reagera om en kvinna kom springandes med helt bar överkropp. Det erkänner jag.
Jag föredrar också så lite kläder som möjligt när det är varmt, så enbart sport-bh och korta sh
Quote from Funbeat user on 24 June 2014, 23:29Det är nog bäst att ha tröjan på tills experterna Camilla Thulin och Karina Eriksson Wärn har avhandlat ämnet. Bar underkropp går i allla fall inte för sig.
http://www.svt.se/opinion/shortsman-pa-stan-nej-tack
Det är nog bäst att ha tröjan på tills experterna Camilla Thulin och Karina Eriksson Wärn har avhandlat ämnet. Bar underkropp går i allla fall inte för sig.
http://www.svt.se/opinion/shortsman-pa-stan-nej-tack
Quote from Funbeat user on 24 June 2014, 23:34En god tumregel tycker jag är att om man tvekar så dra på ett linne. Man är klädd (religösa lokaliteter undantagna) men har i princip samma ventilation som barbröstad.
En god tumregel tycker jag är att om man tvekar så dra på ett linne. Man är klädd (religösa lokaliteter undantagna) men har i princip samma ventilation som barbröstad.