Quote from Funbeat user on 24 July 2014, 11:30<< 32 grader i skuggan men så himla skönt så länge t-shirten var blöt. Som att springa med AC.
Det är som en viss typ av AC i fysikalisk mening. Kortfattat så har det att göra med att avdunstande vattenmolekyler drar åt sig den omgivnade värmen, och proc
<< 32 grader i skuggan men så himla skönt så länge t-shirten var blöt. Som att springa med AC.
Det är som en viss typ av AC i fysikalisk mening. Kortfattat så har det att göra med att avdunstande vattenmolekyler drar åt sig den omgivnade värmen, och proc
Quote from Funbeat user on 24 July 2014, 13:07Tack! 🙂
Tack! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 July 2014, 13:12Ger en ny mening åt begreppet wet t-shirt contest 🙂
Ger en ny mening åt begreppet wet t-shirt contest 🙂
Quote from Funbeat user on 24 July 2014, 13:23Men skrutt. Nu avslöjade du ju min tarvliga plan.
Men metoden fungerar fortfarande.
//Och ingen orsak
Men skrutt. Nu avslöjade du ju min tarvliga plan.
Men metoden fungerar fortfarande.
//Och ingen orsak
Quote from Funbeat user on 24 July 2014, 17:00Fast det räcker ju bra med kroppens egen AC, svett, för de flesta.
Fast det räcker ju bra med kroppens egen AC, svett, för de flesta.
Quote from Funbeat user on 24 July 2014, 18:34Att doppa huvudet i kallt vatten fungerar också. Eller hälla en spann över sig.
Har man god tillgång på kallvatten så kan det ju efter någon timme se ut som man pinkat på sig. Smällar man får ta. 😉
Att doppa huvudet i kallt vatten fungerar också. Eller hälla en spann över sig.
Har man god tillgång på kallvatten så kan det ju efter någon timme se ut som man pinkat på sig. Smällar man får ta. 😉
Quote from Funbeat user on 24 July 2014, 21:41Har aldrig haft ngn större lust att springa i bar överkropp.
Trivs bra med t-shirt. Har kört linne ibland men känner mig inte direkt mer sval i det. Fladdershorts är ju svalare än tights tycker jag men jag får lårskav så jag föredrar korta tights.Men se
Har aldrig haft ngn större lust att springa i bar överkropp.
Trivs bra med t-shirt. Har kört linne ibland men känner mig inte direkt mer sval i det. Fladdershorts är ju svalare än tights tycker jag men jag får lårskav så jag föredrar korta tights.
Men se
Quote from Funbeat user on 24 July 2014, 21:48Jag har nu kört alla pass denna vecka i bar överkropp i Vilstaskogen i Eskilstuna, ännu inte mött någon som gjort likadant trots 33 grader idag. En nackdel upptäckte jag idag då jag fick rejäla skavsår i ryggslutet av vattenflaskan.
En annan iakttagelse v
Jag har nu kört alla pass denna vecka i bar överkropp i Vilstaskogen i Eskilstuna, ännu inte mött någon som gjort likadant trots 33 grader idag. En nackdel upptäckte jag idag då jag fick rejäla skavsår i ryggslutet av vattenflaskan.
En annan iakttagelse v