Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBar överkropp
You need to log in to create posts and topics.

älskar att träna i bar överkropp utomhus, skiter fullständigt i va andra tycker. hoppas ni tjejer, som gillar att träna i sport bh gör som ni vill.

Jag gör som jag vill, dvs springer i bara sport-bh på överkroppen om vädret tillåter. Jag bryr mig inte alls om vad andra tycker om det. Jag gillar det och det är det viktigaste. 🙂

Efter moget övervägande lämnade jag mitt linne hemma imorse och sprang mitt pass i sportbh och liten byxa. Åå så skönt! (det var 26 grader när jag kom hem påstog termometern). Väl hemma började jag fundera varför jag varit så pryd med det under så lång ti

+1 SS & JJ.

(t+)

Körde 2½ timmar på cykel utan tröja => brända axlar.

När det är okej att köra utan tröja?

När man känner för det, typ.

Tycker den här diskussionen om bar överkropp eller shorts på stan/på jobbet/när man tränar är rätt fånig, egentligen.

Speciellt de som stör sig på shorts på stan. Känns som de är 100 år

Håller med EH till 100% om det inte vore för att alla dessa normer faktiskt hämmar människors frihet. Där kan en sån här tråd göra nytta.

Jag är man, 49 år, springer numera bekvämt i tajta korta löpartights utan underbrallor mycket tack vare pepp från en

Jag kör också i endast tights-shorts (eller nån enstaka gång split-shorts) när jag springer på skogsspår och stigar nuförtiden när vädret tillåter. Även jag delvis uppmuntrad från dessa typer av diskussioner.

Ursprungligen var tights en no-no. Nästa barr

Det låter i mina öron som att du fortfarande har en barriär kvar att passera, TK, en tela adiposa-barriär bestående av adipocyter.

+1 för att man får se ut som man vill, även om man kanske inte vill se ut riktigt så. Typ 😉

Nja,* i skogen* har jag klarat alla barriärer som är möjliga. Skulle jag ta det längre så åker jag i finkan - eller så får jag åka till Danmark och springa (som Illbattingen förespråkar).

Men i bebyggelse så är den fortfarande där och spökar. Precis. Den