Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBar överkropp
You need to log in to create posts and topics.

Tibor, jag bjuder på ett helt flak iskalla Tuborg om du gör det. DU behöver inte ens vinna.

Vissa har lägre barriärer än jag har.

BILD:www.rosapantern.com/images/uppleverser.jpg

Jag är helt klart sugen, Illbatting! Frugan är mindre entusiastisk, dock.

Hudfärgade underkläder känns för övrigt lite som fusk. 🙂

LP: underbar bild. Borat och Haile.

Förresten, är du Lars Pennsjö som låg bakom LPC? Isf är du ju typ kändis... 🙂

Jag sprang och småpratade med Rosa pantern under första milen av Växjö marathon 2012. Urtrevlig.

Så man kan nästan säga att jag känner Haile 😉

Skänk då en tanke till vi stackare som måste springa i heltäckande klädsel (förutom huvud och armar) fastän det är 30 grader varmt (som det skall bli imorgon på 4:e etappen av Oringen 5-dagars)

Pulsband utan tröja, då rycker stilpolisen ut!

Jobbigt läge för muslimska kvinnor som löptränar.
bild:http://www.swedenconfidential.info/wp-content/uploads/2012/07/muslim-women682_430329a.jpg

Ånej! Jag som precis häromdagen sprang min första löprunda någonsin i bar överkropp. Med pulsband. Fan också!
Men om man sätter en sport-bh över pulsbandet då?

Igår sprang jag med en blöt t-shirt som jag spolat med iskallt vatten. 32 grader i skuggan men så himla skönt så länge t-shirten var blöt. Som att springa med AC. 🙂 När tröjan var torr åkte den av, då stjälpte den mer än den hjälpte, men första kilometr

Själv föredrar jag t-shirt och linne så länge det går. När det är riktigt varmt, som nu så föredrar jag mer fläktande träning som rullskidor och cykling.

Och tricket att blöta tröjan innan kör jag också. Samt springa där man kan ta sig ett dopp. 🙂

Men