Quote from Bengt Askerfelt on 22 February 2008, 13:03David- ...eller kort-kort kjol?
Anders- jag vet, den är från förra året. Hade den funnits i Sverige hade jag kanske kunnat köpa den på rea nu... (H:)
David- ...eller kort-kort kjol?
Anders- jag vet, den är från förra året. Hade den funnits i Sverige hade jag kanske kunnat köpa den på rea nu... (H:)
Quote from Funbeat user on 22 February 2008, 14:16Minx har massa roliga kläder!
Jag har en "skort" som jag inte kommer ihåg vart jag köpt men den är perfekt att vardagscykla i på sommaren för den är i funktionsmaterial och ser ut som en kjol men under är det shorts så man kan sitta och spreta med benen
Minx har massa roliga kläder!
Jag har en "skort" som jag inte kommer ihåg vart jag köpt men den är perfekt att vardagscykla i på sommaren för den är i funktionsmaterial och ser ut som en kjol men under är det shorts så man kan sitta och spreta med benen
Quote from Funbeat user on 22 February 2008, 15:34Jag har faktiskt inte sett någon köra racer i kjol.
Jag har faktiskt inte sett någon köra racer i kjol.
Quote from Funbeat user on 22 February 2008, 15:42Ha, då ska jag nog göra det till min livsuppgift!
Passar sista dagen på Laholm 6-dagars?
Ha, då ska jag nog göra det till min livsuppgift!
Passar sista dagen på Laholm 6-dagars?
Quote from Fredrik Närenfors on 22 February 2008, 19:44"Snart dags att köra i kort-kort"
Jepp. rakade benen häromdagen. Nu är jag redo 🙂
"Snart dags att köra i kort-kort"
Jepp. rakade benen häromdagen. Nu är jag redo 🙂
Quote from Funbeat user on 22 February 2008, 19:50Det finns viktigare saker att raka nu när hårdkörningarna börjar så smått.
Det finns viktigare saker att raka nu när hårdkörningarna börjar så smått.
Quote from Elias Engqvist on 22 February 2008, 21:36David kanske du skulle åka till skottland?
BILD:http://www.satsig.net/cycling-hungary/cycling-in-a-kilt-2.jpg
David kanske du skulle åka till skottland?
BILD:http://www.satsig.net/cycling-hungary/cycling-in-a-kilt-2.jpg
Quote from Funbeat user on 22 February 2008, 21:39Det där är ingen racer!
Jag har kört på fyllecykel ToR Togaparty klädd som Lilla spöket Laban.
Det där är ingen racer!
Jag har kört på fyllecykel ToR Togaparty klädd som Lilla spöket Laban.
Quote from Elias Engqvist on 23 February 2008, 23:41Min svärson är skotte P.E. - jag är inte orolig. Jag skulle aldrig kalla en skotte för britt! Tråkigt misstag du gjorde!
Min svärson är skotte P.E. - jag är inte orolig. Jag skulle aldrig kalla en skotte för britt! Tråkigt misstag du gjorde!
Quote from Lena O on 24 February 2008, 10:24Jag skulle alltid kalla en skott för en Britt!
Värre om du kalla honom Engelsk
Jag skulle alltid kalla en skott för en Britt!
Värre om du kalla honom Engelsk