Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 19:20Givet, så länger man springer så gör det inget om man trampar genom en isvak och sedan fortsätter springa i snön. Men så fort man stannar...
Pröva gärna nattorientering på vintern, ifall ni undrar mer.
Givet, så länger man springer så gör det inget om man trampar genom en isvak och sedan fortsätter springa i snön. Men så fort man stannar...
Pröva gärna nattorientering på vintern, ifall ni undrar mer.
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 11:10Att jag frågade från början beror på relativt mycket löpning på myr under höst och vår. Antar att vi är olika men för mig gör det ialla fall stor skillnad att ha neoprensockar. Om jag springer utan våtdräktssockar vid temp runt -2, tar det ganska lång tid
Att jag frågade från början beror på relativt mycket löpning på myr under höst och vår. Antar att vi är olika men för mig gör det ialla fall stor skillnad att ha neoprensockar. Om jag springer utan våtdräktssockar vid temp runt -2, tar det ganska lång tid
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 13:53Någon som sprungit Tjurruset i VFF, eller liknande? Jag upplevde att skorna och fötterna blev kalla och klumpiga i vanliga skor efter att ha vadat 100 meter i ett kallt kärr. Det var väldigt svårt att springa efteråt eftersom jag nästan inte hade någon kä
Någon som sprungit Tjurruset i VFF, eller liknande? Jag upplevde att skorna och fötterna blev kalla och klumpiga i vanliga skor efter att ha vadat 100 meter i ett kallt kärr. Det var väldigt svårt att springa efteråt eftersom jag nästan inte hade någon kä
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 14:06Intressant fråga om tjurruset och vff som även jag har funderat över. Så länge fötterna inte blir för kalla så borde det underlätta med vff om man är van?
Intressant fråga om tjurruset och vff som även jag har funderat över. Så länge fötterna inte blir för kalla så borde det underlätta med vff om man är van?
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 20:43Ha ha, jag gillar posten, Henrik! En viss igenkännande rodnad...
Appropå flip-flops, drog jag ihop ett par huaraches av mina gmla flippisar. "Fliparaches"?
http://allrunnoshoes.blogspot.com/
/J
Ha ha, jag gillar posten, Henrik! En viss igenkännande rodnad...
Appropå flip-flops, drog jag ihop ett par huaraches av mina gmla flippisar. "Fliparaches"?
http://allrunnoshoes.blogspot.com/
/J
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 20:52Haha Fliparaches! 😀
Haha Fliparaches! 😀