Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 13:02Jag vet att medeldistanslöparna i IFK knäckte många Hif med sina löpintervaller.
Det är lite kul när även Cyklister på sin vinterträning också körde slut på Alagsspelarna i Hif. Då tror jag inte att fotbollstomtarna tränar så hårt eller länge som Cyklist
Jag vet att medeldistanslöparna i IFK knäckte många Hif med sina löpintervaller.
Det är lite kul när även Cyklister på sin vinterträning också körde slut på Alagsspelarna i Hif. Då tror jag inte att fotbollstomtarna tränar så hårt eller länge som Cyklist
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 13:17En glidtackling så slutar både cyklister och löpare att springa för resten av matchen. De är väl dåligt tränade stackarna. 😉
En glidtackling så slutar både cyklister och löpare att springa för resten av matchen. De är väl dåligt tränade stackarna. 😉
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 13:20Ja, det verkar som att vissa inte kan skilja på boll och ben.
Fast det finns många som faller av vinddraget på fotbollsmatcherna och hjälper inte det så gnäller de på domaren.
Ja, det verkar som att vissa inte kan skilja på boll och ben.
Fast det finns många som faller av vinddraget på fotbollsmatcherna och hjälper inte det så gnäller de på domaren.
Quote from Elias Engqvist on 9 June 2009, 13:24AT: Du ser ut att vara lite under isen!
AT: Du ser ut att vara lite under isen!
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 13:44Det Karl har i handen är det många som inte klarar sig utan. Inte ens under Stockholm Marathon. För övrigt så kallades övningen att springa diagonalt på en fotbollsplan för "kuvertet" när jag spelade fotboll. Hörde väl inte till favoritövningarna.
Det Karl har i handen är det många som inte klarar sig utan. Inte ens under Stockholm Marathon. För övrigt så kallades övningen att springa diagonalt på en fotbollsplan för "kuvertet" när jag spelade fotboll. Hörde väl inte till favoritövningarna.
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 14:39Jodå, spelade fotboll i över 10 år och det var helt klart en favorit med idioten. Jag tyckte redan då det var skoj att springa, fast då gjorde vi inte dem barfota.
Lars: Fortfarande långsint över att det är ett fritt land och några väljer att springa med
Jodå, spelade fotboll i över 10 år och det var helt klart en favorit med idioten. Jag tyckte redan då det var skoj att springa, fast då gjorde vi inte dem barfota.
Lars: Fortfarande långsint över att det är ett fritt land och några väljer att springa med
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 14:47Vem vet vem kan kan behöva ringa?
Vem vet vem kan kan behöva ringa?
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 15:33Karl Sjödahl, var kommer det ifrån, alltså den riktiga källan, att ett naturligt löpsteg för allt och alla är att landa på framfoten?
I mina ögon känns det mest som framfota-idealister somgärna påpekar det i alla möjliga och omöjliga diskussioner.Om jag
Karl Sjödahl, var kommer det ifrån, alltså den riktiga källan, att ett naturligt löpsteg för allt och alla är att landa på framfoten?
I mina ögon känns det mest som framfota-idealister somgärna påpekar det i alla möjliga och omöjliga diskussioner.
Om jag
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 15:48Tja jag bara vet att det gör förbannat ont att landa på hälen om man springer barfota. Ni får springa precis hur ni vill, inte mitt problem =)
Tja jag bara vet att det gör förbannat ont att landa på hälen om man springer barfota. Ni får springa precis hur ni vill, inte mitt problem =)
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 15:58Jo Karl, men du skriver att landa på framfoten är "att springa med ett naturligt löpsteg".
Du menar alltså att om jag springer barfota på ett marmorgolv, och därmed tvingas landa på framfoten och ta hjälp av hälsena och vadmuskel för stötdämpning, då är d
Jo Karl, men du skriver att landa på framfoten är "att springa med ett naturligt löpsteg".
Du menar alltså att om jag springer barfota på ett marmorgolv, och därmed tvingas landa på framfoten och ta hjälp av hälsena och vadmuskel för stötdämpning, då är d