Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 16:14Jag såg fakiskt inte någonting om i den den här tråden att Karl skrev något om framfotalöpning som naturligt löpsteg. Karl skrev:
"Du tränar fötterna och du tränar på att springa med ett naturligt löpsteg som inte har förändrats av skor."
Och det skrive
Jag såg fakiskt inte någonting om i den den här tråden att Karl skrev något om framfotalöpning som naturligt löpsteg. Karl skrev:
"Du tränar fötterna och du tränar på att springa med ett naturligt löpsteg som inte har förändrats av skor."
Och det skrive
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 16:15Precis Krister, jag har inte ens nämnt framfotalöpning så tolka inte för mycket. Du får landa precis hur du vill, om ditt naturliga löpsteg är på hälen eller på mellanfoten eller framfoten så föreslår jag det du tycker känns bäst.
Men för att lägga till
Precis Krister, jag har inte ens nämnt framfotalöpning så tolka inte för mycket. Du får landa precis hur du vill, om ditt naturliga löpsteg är på hälen eller på mellanfoten eller framfoten så föreslår jag det du tycker känns bäst.
Men för att lägga till
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 16:18Ytan christer, inte isen!
Behöver farbror glasögon? 😉
Ytan christer, inte isen!
Behöver farbror glasögon? 😉
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 16:27OK, då tolkade jag lite för mycket här i barfota-tråden. Ber om ursäkt för det.
OK, då tolkade jag lite för mycket här i barfota-tråden. Ber om ursäkt för det.
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 10:08Har själv funderat på detta med barfotalöpning, men skulle gärna vilja skydda fötterna på nåt sätt. Man vet ju inte vad som ligger i gräset och att springa barfota på asfalt verkar ju inte riktigt vettigt. Var det inte nån skotillverkare som tog fram en l
Har själv funderat på detta med barfotalöpning, men skulle gärna vilja skydda fötterna på nåt sätt. Man vet ju inte vad som ligger i gräset och att springa barfota på asfalt verkar ju inte riktigt vettigt. Var det inte nån skotillverkare som tog fram en l
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 10:44Vibram Fivefingers är barfotaskor. Jag är själv sugen på ett par.
Vibram Fivefingers är barfotaskor. Jag är själv sugen på ett par.
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 10:54Vill bara tipsa om Barfotalöpningsgruppen:
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=1714
Vill bara tipsa om Barfotalöpningsgruppen:
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 11:55http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=472597
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 22:12Sockiplast?
Sockiplast?
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 12:45Mockasiner?
Mockasiner?