Quote from Funbeat user on 6 December 2011, 19:05Men hjälp...
Hur skulle det gått för er på min tid, när simskolan var utomhus i sjöarna 😉
Det bästa var faktiskt om det regnade för då kändes vattnet varmt i jämförelse!Angående bassängtemperaturen så fryser jag jämt när jag hoppar i, brukar vara kring
Men hjälp...
Hur skulle det gått för er på min tid, när simskolan var utomhus i sjöarna 😉
Det bästa var faktiskt om det regnade för då kändes vattnet varmt i jämförelse!
Angående bassängtemperaturen så fryser jag jämt när jag hoppar i, brukar vara kring
Quote from Funbeat user on 6 December 2011, 21:37Jag var spe som en sticka och frös konstant när jag gick i simskolan/tidiga träningsgrupper som liten. Blå om läpparna och med hackande tänder fick jag ta bastupaus mitt i träningspassen. Hade inte tackat nej till varmare vatten på den tiden. 🙂
Jag var spe som en sticka och frös konstant när jag gick i simskolan/tidiga träningsgrupper som liten. Blå om läpparna och med hackande tänder fick jag ta bastupaus mitt i träningspassen. Hade inte tackat nej till varmare vatten på den tiden. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 08:19Sjöar? Vilken lyx! Mina fastrar har berättat om simskola - och prov - i Torne Älv ... huvva! rena smältvattnet (och strömt).
Sjöar? Vilken lyx! Mina fastrar har berättat om simskola - och prov - i Torne Älv ... huvva! rena smältvattnet (och strömt).
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 11:18Ja det var nog bara de med simhud mellan tårna och underhudsfett som en isbjörn som härdade ut 😉
Ja det var nog bara de med simhud mellan tårna och underhudsfett som en isbjörn som härdade ut 😉
Quote from Elias Engqvist on 7 December 2011, 15:49Vatten, vilken lyx! Vi bodde i en skokartong, gick upp en timme innan vi gick och la oss och pappa slog ihjäl oss varenda kväll...
Vatten, vilken lyx! Vi bodde i en skokartong, gick upp en timme innan vi gick och la oss och pappa slog ihjäl oss varenda kväll...
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 16:20"precis så var det!" (Min mormor ...)
"precis så var det!" (Min mormor ...)
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 16:54Kallt vatten ett problem? Jag fick en spik i foten när jag var grabb.
Kallt vatten ett problem? Jag fick en spik i foten när jag var grabb.
Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 17:05Jag lärde mig simma i havet. Första gången jag simmade i bassäng var jag 17 år.
Jag lärde mig simma i havet. Första gången jag simmade i bassäng var jag 17 år.
Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 18:01Känner mig mer och mer som en landkrabba ju fler kommentarer jag läser 😉
Känner mig mer och mer som en landkrabba ju fler kommentarer jag läser 😉