Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 15:46Jag vet inte om detta är vanligt men här är dessutom duschrummen och vattnet i duscharna på tok för kallt.
Jag vet inte om detta är vanligt men här är dessutom duschrummen och vattnet i duscharna på tok för kallt.
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 16:01Har varit med om både och. För varmt eller för kallt. Standarden är iaf att man inte kan välja själv utan det finns en knapp på/av.
Har varit med om både och. För varmt eller för kallt. Standarden är iaf att man inte kan välja själv utan det finns en knapp på/av.
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 16:10Precis så.
Precis så.
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 17:32På Tinnerbäcksbadet var det fel åt andra hållet ett tag, duscharna var skållheta! Hemskt. Barnen skrek när de skulle duscha...
Angående underhudsfett så kanske det inte påverkar om man fryser, men helt klart verkar det vara många med lite underhudsfett
På Tinnerbäcksbadet var det fel åt andra hållet ett tag, duscharna var skållheta! Hemskt. Barnen skrek när de skulle duscha...
Angående underhudsfett så kanske det inte påverkar om man fryser, men helt klart verkar det vara många med lite underhudsfett
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 19:10Inte för att det hör till just den här diskussionen, men jag är en "sjunkare".
Inte för att det hör till just den här diskussionen, men jag är en "sjunkare".
Quote from Elias Engqvist on 24 November 2011, 22:15Jag kan nog hålla med båda "sidor".
Det kan kanske gränsa till mobbing i vissa inlägg.
Samtidigt blir det inte varmare i vattnet (eller duscharna) genom att hålla på och tjata om det. Det bästa är väl att prata med kommunen?
Eller lyssna på de vana sim
Jag kan nog hålla med båda "sidor".
Det kan kanske gränsa till mobbing i vissa inlägg.
Samtidigt blir det inte varmare i vattnet (eller duscharna) genom att hålla på och tjata om det. Det bästa är väl att prata med kommunen?
Eller lyssna på de vana sim
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 22:44Om någon, oavsett vem, känner sig mobbad är det självfallet väldigt tråkigt, för jag tycker inte att någon ska behöva bli mobbad, inte i någon grupp på Funbeat (eller någon annanstans).
Men jag tycker att AMR Medväska borde läsa hela tråden innan hon ka
Om någon, oavsett vem, känner sig mobbad är det självfallet väldigt tråkigt, för jag tycker inte att någon ska behöva bli mobbad, inte i någon grupp på Funbeat (eller någon annanstans).
Men jag tycker att AMR Medväska borde läsa hela tråden innan hon ka
Quote from Funbeat user on 25 November 2011, 08:42Oj vad diskussionens vågor (ha ha) går höga här. Även om formuleringarna ibland är onödigt hårda tror jag att det främst handlar om att en del simmare ser det som orimligt att ha varmare vatten för hård träning, hur skönt det än skulle vara för mera motio
Oj vad diskussionens vågor (ha ha) går höga här. Även om formuleringarna ibland är onödigt hårda tror jag att det främst handlar om att en del simmare ser det som orimligt att ha varmare vatten för hård träning, hur skönt det än skulle vara för mera motio
Quote from Funbeat user on 25 November 2011, 12:42bla
bla
Quote from Funbeat user on 25 November 2011, 14:00Innan man startar på tävling så ser man till att man är ordentligt uppvärmd. Att hoppa i lite svalare vatten då är bara skönt tycker jag.
Det kanske kan vara en ide för de som är lite frusna, att värma upp på land innan ni hoppar i så fördröjer ni köldfr
Innan man startar på tävling så ser man till att man är ordentligt uppvärmd. Att hoppa i lite svalare vatten då är bara skönt tycker jag.
Det kanske kan vara en ide för de som är lite frusna, att värma upp på land innan ni hoppar i så fördröjer ni köldfr