Quote from Guest on 1 January 2008, 17:29Här finns så många erfarna cyklister undrar om ni kan bidra med lite tips inför VR. 😉
Jag är förtjust i spinning och tycker det är ett bra kompliment när vädret inte är inbjudande till cykelturer. Under våren ska jag vara lite spinninginstruktör och behö
Här finns så många erfarna cyklister undrar om ni kan bidra med lite tips inför VR. 😉
Jag är förtjust i spinning och tycker det är ett bra kompliment när vädret inte är inbjudande till cykelturer. Under våren ska jag vara lite spinninginstruktör och behö
Quote from Funbeat user on 1 January 2008, 17:39Du kan regga sträckan du flyttar spinningmojängen.
Du kan regga sträckan du flyttar spinningmojängen.
Quote from Funbeat user on 1 January 2008, 17:44Nu tror jag allt att David bröt sitt nyårslöfte ;)!
Nu tror jag allt att David bröt sitt nyårslöfte ;)!
Quote from Funbeat user on 1 January 2008, 17:47Detta är en cykelgrupp och inte en gruppterapiavdelning med primalskrik!
Detta är en cykelgrupp och inte en gruppterapiavdelning med primalskrik!
Quote from Funbeat user on 1 January 2008, 17:47Jag som spinnar ju väldigt mycket och det ger ju resultat även på landsvägen. För att veta om man tränat nog inför VR, skulle man inte kunna räkna vare timme spinning som ett par mil åtminstone? Fast att regga det som här vore ju lite knäppt... men för at
Jag som spinnar ju väldigt mycket och det ger ju resultat även på landsvägen. För att veta om man tränat nog inför VR, skulle man inte kunna räkna vare timme spinning som ett par mil åtminstone? Fast att regga det som här vore ju lite knäppt... men för at
Quote from Funbeat user on 1 January 2008, 17:50innan david hinner dra sin "...som torrsimm för simmare" så kan jag medela att få är de simmare som inte är på land och kör nyckelhåls teknik med gummiband.
lättare att få till tekniken än i vattnet tydligen
innan david hinner dra sin "...som torrsimm för simmare" så kan jag medela att få är de simmare som inte är på land och kör nyckelhåls teknik med gummiband.
lättare att få till tekniken än i vattnet tydligen
Quote from Funbeat user on 1 January 2008, 17:51Jag spinner också som en katt när en mus kommer min väg. Mjaaauu!
Jag spinner också som en katt när en mus kommer min väg. Mjaaauu!
Quote from Funbeat user on 1 January 2008, 18:02*Du kan regga sträckan du flyttar spinningmojängen*
:@
Seriös fråga=seriöst svar
*Du kan regga sträckan du flyttar spinningmojängen*
:@
Seriös fråga=seriöst svar
Quote from Johan Fylke on 1 January 2008, 18:07jag brukar räkna 30km/h på spinningcykeln
jag brukar räkna 30km/h på spinningcykeln
Quote from Funbeat user on 1 January 2008, 18:08Gillar dina kommentarer David..
Gillar dina kommentarer David..