Quote from Funbeat user on 1 January 2008, 21:38Mycket intressant med personligheter som går till personangrepp och hävdar samtidigt någon annans tankar eller sinnelag.
Tur man inte tar så allvarligt på sådana påhopp.
Det sätter bara lite krydda på anrättningen.🙂 🙁 😉 (H) (H:) 😀 (#) (
Mycket intressant med personligheter som går till personangrepp och hävdar samtidigt någon annans tankar eller sinnelag.
Tur man inte tar så allvarligt på sådana påhopp.
Det sätter bara lite krydda på anrättningen.
🙂 🙁 😉 (H) (H:) 😀 (#) (
Quote from Fredrik Närenfors on 1 January 2008, 21:47Ja tråkigare för David kanske. För mig är det bra att han finns då jag lider av för lågt blodtryck och han är den ende som lyckas höja det ibland.
Vad gäller spinning och VR så håller jag med de som säger att 100 mil på landsväg är det som gäller oavsett
Ja tråkigare för David kanske. För mig är det bra att han finns då jag lider av för lågt blodtryck och han är den ende som lyckas höja det ibland.
Vad gäller spinning och VR så håller jag med de som säger att 100 mil på landsväg är det som gäller oavsett
Quote from Jan Lundquist on 1 January 2008, 21:48Funbeat utan trådlöss skulle bespara mig en massa klick och bandbredd.
Den bästa uppdateringen av Funbeat var knappen "markera tråden som ointressant". Har du sett den David?
Funbeat utan trådlöss skulle bespara mig en massa klick och bandbredd.
Den bästa uppdateringen av Funbeat var knappen "markera tråden som ointressant". Har du sett den David?
Quote from Funbeat user on 1 January 2008, 22:06Javisst Stina och den används vid behov.
Javisst Stina och den används vid behov.
Quote from Fredrik Närenfors on 1 January 2008, 22:16På den gamla goda tiden på usenet. Ja usenet finns faktiskt kvar. Där kunde man markera användare som ointressanta. Då syntes inte deras inlägg. Den enda haken var att man forfarande såg inläggen hos dem som svarade och det kunde te sig rätt underligt ibl
På den gamla goda tiden på usenet. Ja usenet finns faktiskt kvar. Där kunde man markera användare som ointressanta. Då syntes inte deras inlägg. Den enda haken var att man forfarande såg inläggen hos dem som svarade och det kunde te sig rätt underligt ibl
Quote from Funbeat user on 1 January 2008, 22:19hmm nu fick jag en massa olika åsikter och det va det som var syftet med länken. det är kul att spetsa tillvaron lite
Jag tackar och bockar...
hmm nu fick jag en massa olika åsikter och det va det som var syftet med länken. det är kul att spetsa tillvaron lite
Jag tackar och bockar...
Quote from Funbeat user on 1 January 2008, 22:19Jag vill ju läsa dina inläggningar i debatten, Per! Alltid är det något som man inte tänkt på.
Jag vill ju läsa dina inläggningar i debatten, Per! Alltid är det något som man inte tänkt på.
Quote from Fredrik Närenfors on 1 January 2008, 22:22Absolut David. Och du är ju som jag sa dessutom bra för mitt blodtryck.
Absolut David. Och du är ju som jag sa dessutom bra för mitt blodtryck.
Quote from Funbeat user on 1 January 2008, 22:26Den mentala nöden är utvecklingens moder, eller hur det nu var?
Den mentala nöden är utvecklingens moder, eller hur det nu var?
Quote from Emma Sjöberg on 2 January 2008, 08:18Usch.. löss är ju obehagligt...
Träna på inne och gör sen premiär ute när du kan/vill och vädret är bra! Då börjar du räkna 100 milen.. lägg till något motionslopp också, å vips kommer du ha gjort det du skulle med råge!
så länge det är kul så blir det
Usch.. löss är ju obehagligt...
Träna på inne och gör sen premiär ute när du kan/vill och vädret är bra! Då börjar du räkna 100 milen.. lägg till något motionslopp också, å vips kommer du ha gjort det du skulle med råge!
så länge det är kul så blir det