Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 17:59Jag har en fråga till er som använder er tempocykel lite, varför gör ni det?
"Tempocykel har man i princip bara på tävling, ett tiotal tränings triathlon och några enstaka rena tempopass."
Så ni lägger ner 15-20 000 för en cykel som ni kanske har i tre
Jag har en fråga till er som använder er tempocykel lite, varför gör ni det?
"Tempocykel har man i princip bara på tävling, ett tiotal tränings triathlon och några enstaka rena tempopass."
Så ni lägger ner 15-20 000 för en cykel som ni kanske har i tre
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 18:01Nu har jag en tempocykel också.
Nu har jag en tempocykel också.
Quote from ellen olsson on 18 April 2009, 18:04Jag har också en tempocykel. Huvudsysselsättningen för den är att stå i vardagsrummet och se tuff ut.
Jag har också en tempocykel. Huvudsysselsättningen för den är att stå i vardagsrummet och se tuff ut.
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 11:01Jag har också en tempocykel. Huvudsysselsättningen för den är att stå i vardagsrummet och se tuff ut.
Jag försöker få min sambo att se det fina med att ha en Cervelo hängandes på väggen men hon inser inte riktigt det......än 😉
Jag har också en tempocykel. Huvudsysselsättningen för den är att stå i vardagsrummet och se tuff ut.
Jag försöker få min sambo att se det fina med att ha en Cervelo hängandes på väggen men hon inser inte riktigt det......än 😉
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 15:26Häng upp en tavla på raman med dig och cykeln.
Häng upp en tavla på raman med dig och cykeln.