Quote from Funbeat user on 9 September 2010, 21:29Det är ingen skillnad alls på att springa på löpband och att springa rakt fram med konstant fart och medvind utomhus. Möjligen sviktar underlaget mer på löpbandet än på den typiska asfaltsrundan. Och löpbanden är sannolikt ännu sämre kalibrerade än vad de
Det är ingen skillnad alls på att springa på löpband och att springa rakt fram med konstant fart och medvind utomhus. Möjligen sviktar underlaget mer på löpbandet än på den typiska asfaltsrundan. Och löpbanden är sannolikt ännu sämre kalibrerade än vad de
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 04:07Asså jag pallar inte länge på löpband men kan köra maraton sträcka ute i naturen 😛 Eller högt tempo över milen, bort med löpbandet och ge dig ut i den fina naturen =)
Asså jag pallar inte länge på löpband men kan köra maraton sträcka ute i naturen 😛 Eller högt tempo över milen, bort med löpbandet och ge dig ut i den fina naturen =)
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 09:47Bara för att _du_ inte orkar med löpband så ska _alla_ ut..?
Varför har folk så svårt att respektera andras åsikter? Jag tyckte det var ganska tydligt att trådskaparen av olika skäl kommer att köra löpband. Oavsett anledning är det väl bara att accepter
Bara för att _du_ inte orkar med löpband så ska _alla_ ut..?
Varför har folk så svårt att respektera andras åsikter? Jag tyckte det var ganska tydligt att trådskaparen av olika skäl kommer att köra löpband. Oavsett anledning är det väl bara att accepter
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 12:19de flesta gym ger dig gratistid med en tränare när man köper kort, de kan hjälpa dig lägga upp ett program
en annan sak är att man inte skall vara rädd för att fråga folk på gymet, några av mina största ahaupplevelser har jag fått av "dörrvaktskillar" so
de flesta gym ger dig gratistid med en tränare när man köper kort, de kan hjälpa dig lägga upp ett program
en annan sak är att man inte skall vara rädd för att fråga folk på gymet, några av mina största ahaupplevelser har jag fått av "dörrvaktskillar" so
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 18:03Det är personer som tänker och uttrycker sig likadant som dig som gör forumen tråkiga och allmänt jobbiga att ens försöka skapa en diskussion i, lägg ned! Ta upp dina tråkiga åsikter någon annanstans :@
Du tycker tydligen också om att misstolka folk (t-)
Det är personer som tänker och uttrycker sig likadant som dig som gör forumen tråkiga och allmänt jobbiga att ens försöka skapa en diskussion i, lägg ned! Ta upp dina tråkiga åsikter någon annanstans :@
Du tycker tydligen också om att misstolka folk (t-)
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 18:15Orka argumentera på utrikiska (#)
*markerar som ointressant*
Orka argumentera på utrikiska (#)
*markerar som ointressant*
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 08:33http://www.marathon.se/traningsprogram/index.cfm?Pro_ID=6&Ph_ID=6&Rac_ID=
Har kört det nu som "kom igång-program" efter en knäskada och jag tycker att det är ett bra program. Stegringarna sker långsamt och kontrollerat och jag tror att det skulle passa d
http://www.marathon.se/traningsprogram/index.cfm?Pro_ID=6&Ph_ID=6&Rac_ID=
Har kört det nu som "kom igång-program" efter en knäskada och jag tycker att det är ett bra program. Stegringarna sker långsamt och kontrollerat och jag tror att det skulle passa d