Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 11:46Åh, WOW - jag har fått en ny idol! (H:)
Åh, WOW - jag har fått en ny idol! (H:)
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 12:00Ja vilken kille! (H:) Såna här grejer blir i alla fall jag sjuuukt mkt mer imponerad av än en snubbe som springer några meter på 9,58 sekunder... 😉
Ja vilken kille! (H:) Såna här grejer blir i alla fall jag sjuuukt mkt mer imponerad av än en snubbe som springer några meter på 9,58 sekunder... 😉
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 12:02För mig var det VM:s höjdpunkt hittills att se hur Bekele följde med i Tadeses tortyrtempo utan att visa några som helst tecken på att anstränga sig, och sedan lätt växlade tempo inför sista varvet och flög ifrån. Synd att kreti och pleti inte har tålamod
För mig var det VM:s höjdpunkt hittills att se hur Bekele följde med i Tadeses tortyrtempo utan att visa några som helst tecken på att anstränga sig, och sedan lätt växlade tempo inför sista varvet och flög ifrån. Synd att kreti och pleti inte har tålamod
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 12:13Med tanke på att Bekele ju slog Gebrselassies rekord på 5 000m och 10 000m är det ju bara en naturlig utveckling att han så småningom också slår marathonrekordet, så någon dum fråga tycker jag inte det är. Kanske, möjligen att gå händelserna i förväg däre
Med tanke på att Bekele ju slog Gebrselassies rekord på 5 000m och 10 000m är det ju bara en naturlig utveckling att han så småningom också slår marathonrekordet, så någon dum fråga tycker jag inte det är. Kanske, möjligen att gå händelserna i förväg däre
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 12:53Dessutom är Bekele begåvad med en skön pappa.
Dessutom är Bekele begåvad med en skön pappa.
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 12:53Etiopierna är ett stolt folkslag och nationell ära i världen som enade atleter som tävlar för sitt land väger mycket tungt. Hailes nya arena fick bli marathon när Bekele tog över tartanen. Det skall mycket till innan Bekele ens nämner tanken om marathon.
Etiopierna är ett stolt folkslag och nationell ära i världen som enade atleter som tävlar för sitt land väger mycket tungt. Hailes nya arena fick bli marathon när Bekele tog över tartanen. Det skall mycket till innan Bekele ens nämner tanken om marathon.
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 13:19Etiopien består av måånga folkslag och massor av språk/dialekter.
Etiopien består av måånga folkslag och massor av språk/dialekter.
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 13:41Respekt!
Respekt!
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 14:12David -blah, blah. Du vet vad jag menar. Hur orkar du kommentera allt! Lever du framför din dator eller? ut och träna med dig!
David -blah, blah. Du vet vad jag menar. Hur orkar du kommentera allt! Lever du framför din dator eller? ut och träna med dig!
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 14:16De visade just intervjun med Bekele på Eurosport igen och jag uppfattade det som att hans "maybe in the future" betydde att marathon är ett alternativ, men senare. På frågan om två timmar svarade han diplomatiskt att det är svårt att springa så fort, inte
De visade just intervjun med Bekele på Eurosport igen och jag uppfattade det som att hans "maybe in the future" betydde att marathon är ett alternativ, men senare. På frågan om två timmar svarade han diplomatiskt att det är svårt att springa så fort, inte