Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 15:16Under 2 timmar..... hmm tveksamt........
(L)
Under 2 timmar..... hmm tveksamt........
(L)
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 15:19Ja, det får vara hur det vill med det där. Karln har ett av de finaste löpsteg jag sett, bara Haile Gebrselassies är vackrare tycker jag. Så avslappnat, flytande och oberört. (L)
Ja, det får vara hur det vill med det där. Karln har ett av de finaste löpsteg jag sett, bara Haile Gebrselassies är vackrare tycker jag. Så avslappnat, flytande och oberört. (L)
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 21:13Helt rätt. Löpning när den är som bäst.
(L)
roger over and out
Helt rätt. Löpning när den är som bäst.
(L)
roger over and out
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 22:06Tadesse var kol också. Bra kämpat som sagt.
Tadesse var kol också. Bra kämpat som sagt.
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 05:32Han säger i intervjun att "det var inte ett så snabbt sista varv" och just före det säger han att han tidigare har avslutat på 53-54 sekunder ibland...
Handlar säkert om språkförbistring, för frågan borde ju varit - hur är det möjligt att springa ett så
Han säger i intervjun att "det var inte ett så snabbt sista varv" och just före det säger han att han tidigare har avslutat på 53-54 sekunder ibland...
Handlar säkert om språkförbistring, för frågan borde ju varit - hur är det möjligt att springa ett så
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 05:36Han är kungen helt enkelt!
Han är kungen helt enkelt!
Quote from Fredric Lagerström on 19 August 2009, 07:51Ja det far ett fint lopp! Ja såg på svt och Gärderud gillade verkligen läget när tempot var så skoningslöst högt. En efter en i täten tvingades släppa. Det var
häftigt!
Ja det far ett fint lopp! Ja såg på svt och Gärderud gillade verkligen läget när tempot var så skoningslöst högt. En efter en i täten tvingades släppa. Det var
häftigt!
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 07:55Nu fick Musse Pigg? ett lopp helt i sin smak.
Nu fick Musse Pigg? ett lopp helt i sin smak.
Quote from Fredric Lagerström on 19 August 2009, 08:00Ja ja David.
Men Jessie, det här att du inte zappar längre under 10000 är ett säkert symptom
på att du smittats av löparbacillen. He he.
Ja ja David.
Men Jessie, det här att du inte zappar längre under 10000 är ett säkert symptom
på att du smittats av löparbacillen. He he.
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 08:47Var ju inte varv efter varv på 63 sek - de gjorde ju några på 61-62 också 🙂
Var ju inte varv efter varv på 63 sek - de gjorde ju några på 61-62 också 🙂