Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 21:21David; jag vet inte ifall ditt sista inlägg var riktad mot mitt inlägg eller inte.
Men jag är ute efter ett samförstånd i trafiken. Inte att sabotera för någon annan.Och dina tips är ju ren skadegörelse riktad mot bilisterna. Och det är jag absolut in
David; jag vet inte ifall ditt sista inlägg var riktad mot mitt inlägg eller inte.
Men jag är ute efter ett samförstånd i trafiken. Inte att sabotera för någon annan.
Och dina tips är ju ren skadegörelse riktad mot bilisterna. Och det är jag absolut in
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 21:33Peter: Det är rent fredande av mitt liv och min egendom.
Jag riskerar inte livet på andra trafikanter med cykel eller med bil.Du har kanske inga vänner som har blivit handikappade eller nerkörda av mottrafikanter utan omdöme. Det har jag!
Peter: Det är rent fredande av mitt liv och min egendom.
Jag riskerar inte livet på andra trafikanter med cykel eller med bil.
Du har kanske inga vänner som har blivit handikappade eller nerkörda av mottrafikanter utan omdöme. Det har jag!
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 21:47Hej Linnex Sr
"Har svårt att tänka mig att det hade varit så lämpligt med en cykelskytte bataljon på en smal cykelbana"
Nej det har du het rätt i. Jag tror inte en 77 bat eller Nb85 skulle ha där att göra heller. Än mindre ett "P" förbanden. ( P. som i
Hej Linnex Sr
"Har svårt att tänka mig att det hade varit så lämpligt med en cykelskytte bataljon på en smal cykelbana"
Nej det har du het rätt i. Jag tror inte en 77 bat eller Nb85 skulle ha där att göra heller. Än mindre ett "P" förbanden. ( P. som i
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 22:18David; Vad jag efterlyser är just ett bättre samförstånd mellan bilister och cyklister.
Jag tror att du inte skadar bilarna utan mer gör bilisterna uppmärksamma på att de är nära på att göra fel. ( Eller gör fel)
Ni lvgcyklister är ute så otroligt myc
David; Vad jag efterlyser är just ett bättre samförstånd mellan bilister och cyklister.
Jag tror att du inte skadar bilarna utan mer gör bilisterna uppmärksamma på att de är nära på att göra fel. ( Eller gör fel)
Ni lvgcyklister är ute så otroligt myc
Quote from Christian Wahlberg on 10 April 2008, 22:18Om problemen blir värre för att cyklisterna blir fler så skulle det vara rent olidligt i länder där det cyklas riktigt mycket. Men se det är inte min erfarenhet. Har iochförsig bara cyklat i Frankrike men där verkar dom inte ha några som helst problem med
Om problemen blir värre för att cyklisterna blir fler så skulle det vara rent olidligt i länder där det cyklas riktigt mycket. Men se det är inte min erfarenhet. Har iochförsig bara cyklat i Frankrike men där verkar dom inte ha några som helst problem med