Quote from Funbeat user on 19 November 2012, 17:16Du har helt rätt Mattias. Jag var mest ute efter att förtydliga att behovet av lyse för att _se_ inte är så stort i innerstan men desto större så fort man kommer utanför tullarna. Jag tänkte nog inte på de allra minsta minidiodlysena heller, utan någon så
Du har helt rätt Mattias. Jag var mest ute efter att förtydliga att behovet av lyse för att _se_ inte är så stort i innerstan men desto större så fort man kommer utanför tullarna. Jag tänkte nog inte på de allra minsta minidiodlysena heller, utan någon så
Quote from Funbeat user on 19 November 2012, 17:32"Jag var mest ute efter att förtydliga att behovet av lyse för att _se_ inte är så stort i innerstan men desto större så fort man kommer utanför tullarna. "
Det är riktigt, men även där är en stark lampa en stor tillgång. Ju starkare lampa man har desto
"Jag var mest ute efter att förtydliga att behovet av lyse för att _se_ inte är så stort i innerstan men desto större så fort man kommer utanför tullarna. "
Det är riktigt, men även där är en stark lampa en stor tillgång. Ju starkare lampa man har desto
Quote from Funbeat user on 19 November 2012, 18:34Blir man inte stoppad av tullen om man kör med en Philipslampa?
Blir man inte stoppad av tullen om man kör med en Philipslampa?
Quote from Funbeat user on 20 November 2012, 19:27Måste bekänna en sak! Läser bara FP.Davids inlägg.
Måste bekänna en sak! Läser bara FP.Davids inlägg.
Quote from Funbeat user on 20 November 2012, 19:38Då får du en sammanhängande tråd om livets små överraskningar.
Då får du en sammanhängande tråd om livets små överraskningar.
Quote from Funbeat user on 21 November 2012, 20:14Nytt försök med Philips-lampan via Rose....
De gick dock ej med på att ge 10% rabatt, lite synd kan jag tycka. Nåväl, nu är den beställd och förhoppningsvis levereras den snart! Denna gången har jag fått en bekräftelse med ordernr mm via e-post, det fick
Nytt försök med Philips-lampan via Rose....
De gick dock ej med på att ge 10% rabatt, lite synd kan jag tycka. Nåväl, nu är den beställd och förhoppningsvis levereras den snart! Denna gången har jag fått en bekräftelse med ordernr mm via e-post, det fick
Quote from Funbeat user on 21 November 2012, 21:36Köpte 900 lumens lampen direkt från Kina 36 dollar + 3 dollar frakt.
http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-New-SSC-P7-LED-900Lumen-Headlamp-Headlight-Bicycle-Bike-light/465383961.html
Köpte 900 lumens lampen direkt från Kina 36 dollar + 3 dollar frakt.
http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-New-SSC-P7-LED-900Lumen-Headlamp-Headlight-Bicycle-Bike-light/465383961.html
Quote from Funbeat user on 27 November 2012, 13:59jag köpte en
http://viewitem.eim.ebay.se/30W-12V-3000LM-CREE-T6-LED-Driving-Fog-Light-Lamp-Rally-Ranger-4x4-Dirt-ATV/251083558681/itemDen lyser som fan 🙂
Den lyser som fan 🙂
Quote from Funbeat user on 27 November 2012, 20:33Jonas J:
Hämtade ut Philipslampan idag. Maken blev glad över presenten!
Typiskt nog ser det ut att bli snö och minusgrader, och då brukar maken lägga ner cyklingen för säsongen... Trist att det blev en så försenad leverans!
Hoppas att han blir nöjd med d
Jonas J:
Hämtade ut Philipslampan idag. Maken blev glad över presenten!
Typiskt nog ser det ut att bli snö och minusgrader, och då brukar maken lägga ner cyklingen för säsongen... Trist att det blev en så försenad leverans!
Hoppas att han blir nöjd med d
Quote from Funbeat user on 27 November 2012, 22:15Jenny:
Vilket sammanträffande! Jag hämtade också ut min philips idag. 🙂Ja, batteritiden kan upplevas som kort, och i praktiken handlar det troligare om 85 min än om 120 min, på högläge vill säga. Min gissning är dock att maken kommer att finna lågläget
Jenny:
Vilket sammanträffande! Jag hämtade också ut min philips idag. 🙂
Ja, batteritiden kan upplevas som kort, och i praktiken handlar det troligare om 85 min än om 120 min, på högläge vill säga. Min gissning är dock att maken kommer att finna lågläget