Quote from Funbeat user on 17 November 2012, 19:09"men tydligen har något gått fel, för min beställning tycks ha kommit bort Smiley
Jag har kontaktat Rose bikes nyligen, men ännu ej fått något svar. Får se om jag ska göra en ny beställning, eller om det fixar sig ändå...Det var tråkigt att höra, har sj
"men tydligen har något gått fel, för min beställning tycks ha kommit bort Smiley
Jag har kontaktat Rose bikes nyligen, men ännu ej fått något svar. Får se om jag ska göra en ny beställning, eller om det fixar sig ändå...
Det var tråkigt att höra, har sj
Quote from Funbeat user on 17 November 2012, 19:14"Det är ju intressant med tanke på hur mycket ljus moderna projektorhalvljus läcker. Jag tycker ofta det värre en helljuset på en äldre bil tack vare färgen på ljuset."
Ja jag är böjd att hålla med faktiskt, ibland ser det ut som om ljusfärgen varierar o
"Det är ju intressant med tanke på hur mycket ljus moderna projektorhalvljus läcker. Jag tycker ofta det värre en helljuset på en äldre bil tack vare färgen på ljuset."
Ja jag är böjd att hålla med faktiskt, ibland ser det ut som om ljusfärgen varierar o
Quote from j sollerman on 17 November 2012, 19:14Jag avvaktar minst 50 inlägg till innan jag bestämmer vilken lampa jag ska välja. Men det lutar åt 808
Jag avvaktar minst 50 inlägg till innan jag bestämmer vilken lampa jag ska välja. Men det lutar åt 808
Quote from Funbeat user on 17 November 2012, 19:29Man brukar få varan när man har betalat. Fast det kan ju ta tid på postorder.
Det går säkert att hitta någon i JJ&Tours källsortering. Där hamnar massor av utrangerade produkter så att barnarbetarna har något att göra.
Man brukar få varan när man har betalat. Fast det kan ju ta tid på postorder.
Det går säkert att hitta någon i JJ&Tours källsortering. Där hamnar massor av utrangerade produkter så att barnarbetarna har något att göra.
Quote from ellen olsson on 17 November 2012, 19:39Jenny: Mats&Jenny Ribacka ställer ut för Rose på Sweden Bike Expo på Kistamässan i helgen så de har nog fullt upp. Om du kikar förbi där så kan du prata med dem IRL. 🙂
Jenny: Mats&Jenny Ribacka ställer ut för Rose på Sweden Bike Expo på Kistamässan i helgen så de har nog fullt upp. Om du kikar förbi där så kan du prata med dem IRL. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 November 2012, 21:02Detta handlar nog mer om perspektiv än om teknik. Särskilt för två skribenter som uppvisar urtydliga Stockholmssyndrom.
Nu har ni, tyskarna och alla andra åkt hem. Från en miljon på ön en fin sommardag till ca 22 000 bofasta. Ute på de 10, 20 eller 50 mi
Detta handlar nog mer om perspektiv än om teknik. Särskilt för två skribenter som uppvisar urtydliga Stockholmssyndrom.
Nu har ni, tyskarna och alla andra åkt hem. Från en miljon på ön en fin sommardag till ca 22 000 bofasta. Ute på de 10, 20 eller 50 mi
Quote from Funbeat user on 17 November 2012, 21:14Ibland känns det så här http://www.youtube.com/watch?v=OAqOvbjF7mo
Ibland känns det så här http://www.youtube.com/watch?v=OAqOvbjF7mo
Quote from Funbeat user on 17 November 2012, 23:12"Om en stockholmare med världens bästa halvlyse (som saknar helljusläge och som måste byggas om för att bli bra) skulle ryka in i en koflock så att bla bla bla bla...
Herregud vad fjantigt. Tål du inte kritik mot den lampa som du har eller vari ligger fe
"Om en stockholmare med världens bästa halvlyse (som saknar helljusläge och som måste byggas om för att bli bra) skulle ryka in i en koflock så att bla bla bla bla...
Herregud vad fjantigt. Tål du inte kritik mot den lampa som du har eller vari ligger fe
Quote from Funbeat user on 18 November 2012, 09:15Som infödd stockholmare och utflyttad i vuxen ålder hade det blivit väl komplicerat för mig att anlägga nån sorts postumt stockholmshat...
Däremot får man nya insikter av en sån flytt men du avfärdar det som fjanterier utan att alls reflektera över varfö
Som infödd stockholmare och utflyttad i vuxen ålder hade det blivit väl komplicerat för mig att anlägga nån sorts postumt stockholmshat...
Däremot får man nya insikter av en sån flytt men du avfärdar det som fjanterier utan att alls reflektera över varfö
Quote from Funbeat user on 18 November 2012, 09:40Jonas J,
Jag tror att det är mitt eget fel! Jag ville göra en ändring under pågående webbköp och hade stora problem med navigeringen osv. Jag trodde dock att jag lyckats genomföra ändringen och jag fick även registrera bankkortets nr mm...
Jag tror att R
Jonas J,
Jag tror att det är mitt eget fel! Jag ville göra en ändring under pågående webbköp och hade stora problem med navigeringen osv. Jag trodde dock att jag lyckats genomföra ändringen och jag fick även registrera bankkortets nr mm...
Jag tror att R