Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 15:50Vet en som tog fel på Linnex och deodorant. Det måste gjort intryck för han bytte nick efter det 😉 Hittas emellanåt här på FB.
Verksam substans capsicin som gör chilifrukt stark.
Vet en som tog fel på Linnex och deodorant. Det måste gjort intryck för han bytte nick efter det 😉 Hittas emellanåt här på FB.
Verksam substans capsicin som gör chilifrukt stark.
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 16:32Jag trodde att de funkade som vanlig linement och drog på ett par lager, brände hela natten 😛
Btw, kan man missta benhinnehinne porblem för en stressfraktur alá kluft? Läst om hennes symptom och de liknade mina...
Jag trodde att de funkade som vanlig linement och drog på ett par lager, brände hela natten 😛
Btw, kan man missta benhinnehinne porblem för en stressfraktur alá kluft? Läst om hennes symptom och de liknade mina...
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 22:49Har kört tåhävningar, stretch och balansövningar (dock inte på balansboll utan ståendes på ett ben och blundat) i några dagar nu samt tagit promenader istället för löpningen. Och nu på kvällarna känns det inte lika mycket på framsidan av smalbenet. Iställ
Har kört tåhävningar, stretch och balansövningar (dock inte på balansboll utan ståendes på ett ben och blundat) i några dagar nu samt tagit promenader istället för löpningen. Och nu på kvällarna känns det inte lika mycket på framsidan av smalbenet. Iställ
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 08:44En stressfraktur gör oftast ont på en punkt på benet. Behöver inte göra ont hela tiden men gör mycket ont vid beröring just på denna punkten.
En stressfraktur gör oftast ont på en punkt på benet. Behöver inte göra ont hela tiden men gör mycket ont vid beröring just på denna punkten.
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 10:22Oj, jag har som oftast ont på samma punkt och spec när man trycker, kan tro att jag är smärtfri men då när man trycker gör det jäkligt ont. Men det kan väl inte vara något min sjukgymnast kan ha missat?
Oj, jag har som oftast ont på samma punkt och spec när man trycker, kan tro att jag är smärtfri men då när man trycker gör det jäkligt ont. Men det kan väl inte vara något min sjukgymnast kan ha missat?
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 12:26För inlfammationer fins de ju receptbelagda inflmamatoriska tablettter diktlofenakt ,de bruka vara jättebra
För inlfammationer fins de ju receptbelagda inflmamatoriska tablettter diktlofenakt ,de bruka vara jättebra
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 14:41Marie: Sådär har jag också haft sedan jag började springa i princip. Det blir aldrig riktigt bra för mig, men det blir inte sämre heller. En punkt ungefär 1dm ovanför fotknölen på insidan av benet på bägge sidorna som är väldigt väldigt öm om jag inte vil
Marie: Sådär har jag också haft sedan jag började springa i princip. Det blir aldrig riktigt bra för mig, men det blir inte sämre heller. En punkt ungefär 1dm ovanför fotknölen på insidan av benet på bägge sidorna som är väldigt väldigt öm om jag inte vil
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 12:29Erik: Jag har exakt samma problem men bara på ena benet. Även efter 2 veckors träningsuppehåll pga knäproblem så ömmar det lite om jag trycker precis där du beskriver även om det är väldig lite.
Erik: Jag har exakt samma problem men bara på ena benet. Även efter 2 veckors träningsuppehåll pga knäproblem så ömmar det lite om jag trycker precis där du beskriver även om det är väldig lite.
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 18:42Har varit hos en naprat nu och fått bekräftat att det är just benhinneinflammation och inte något annat.
Så nu har jag först 2 veckor med förbud mot löpning, promenader och cykling (endast löpträning i bassäng var godkänt) och samtidigt käka dunderkur
Har varit hos en naprat nu och fått bekräftat att det är just benhinneinflammation och inte något annat.
Så nu har jag först 2 veckor med förbud mot löpning, promenader och cykling (endast löpträning i bassäng var godkänt) och samtidigt käka dunderkur