Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 13:43När jag tycker att jag behöver.
När jag tycker att jag behöver.
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 14:41Lingling // Racern håller för rätt mycket mer än man tror. På Ride Of Hope förra året åkte jag enbart på "finhjulen" med 21mm tub. Vi åkte på vägar av mycket blandad kvalité, en felnavigering medförde bl a 1 mil på regndränkt grusväg. Funkade där med, had
Lingling // Racern håller för rätt mycket mer än man tror. På Ride Of Hope förra året åkte jag enbart på "finhjulen" med 21mm tub. Vi åkte på vägar av mycket blandad kvalité, en felnavigering medförde bl a 1 mil på regndränkt grusväg. Funkade där med, had
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 15:11Jag kör med Ekeby sparbank.
Jag kör med Ekeby sparbank.
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 16:08ahh, det förklarar varför du ekar ibland
ahh, det förklarar varför du ekar ibland
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 16:15Ähh, det beror på tomrummet mellan öronen där två små grå jobbar satan.
Ähh, det beror på tomrummet mellan öronen där två små grå jobbar satan.
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 16:16Jag trodde det var för bristen på kanaler i Skåne. Falsterbokanalens bankar är inte mkt att cykla utmed 😉
Jag trodde det var för bristen på kanaler i Skåne. Falsterbokanalens bankar är inte mkt att cykla utmed 😉
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 16:20Däremot så har vi många kanyler i Skåne.
Däremot så har vi många kanyler i Skåne.
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 16:21Kapsyler?
Kapsyler?
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 16:22Nej, vi har skruvkork på Absolut.
Nej, vi har skruvkork på Absolut.
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 16:24Trodde ni höll er till Skåne & Aalborg "ein Malteser bitte!"
Trodde ni höll er till Skåne & Aalborg "ein Malteser bitte!"