Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 08:55Stå på dig och köp en racer... otrolig skillnad i känsla... växling... fart... respons... allt
man saknar sin racer när man måste harva fram på hybriden
Stå på dig och köp en racer... otrolig skillnad i känsla... växling... fart... respons... allt
man saknar sin racer när man måste harva fram på hybriden
Quote from Lars Mörrby on 31 March 2010, 08:58Vi har gjort så hemma att vi har delad ekonomi. Vi delar på räkningarna. Tjänar en person tex 1000kr mer en månad så betalar denne 1000kr mer på räkningarna, dvs vi har lika mycket kvar (eller går lika mycket back) båda två. Egna pengar gör man vad man vi
Vi har gjort så hemma att vi har delad ekonomi. Vi delar på räkningarna. Tjänar en person tex 1000kr mer en månad så betalar denne 1000kr mer på räkningarna, dvs vi har lika mycket kvar (eller går lika mycket back) båda två. Egna pengar gör man vad man vi
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 09:01Hej Susse!
Hur motiverar man en känsla som ännu inte är upplevt men som hägrar när man stryker längs en ram, fingrar på ett svängt bockstyre eller klämmer på smala och hårda däck?Troligen har Du redan bestämt Dig och det är glädjen som avgör;
- glädjen
Hej Susse!
Hur motiverar man en känsla som ännu inte är upplevt men som hägrar när man stryker längs en ram, fingrar på ett svängt bockstyre eller klämmer på smala och hårda däck?
Troligen har Du redan bestämt Dig och det är glädjen som avgör;
- glädjen
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 10:38240 Turbo var iofs rätt kul 😉
240 Turbo var iofs rätt kul 😉
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 10:49Hm.... är det honom eller dig själv du behöver övertala?
Hm.... är det honom eller dig själv du behöver övertala?
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 10:50242:an fungerar till skillnad mot Alfan.
242:an fungerar till skillnad mot Alfan.
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 10:59Inget ont om Alfa nu.... (#)
Inget ont om Alfa nu.... (#)
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 11:01Det är en säker bil eftersom den rullar inte så mycket.
Det är en säker bil eftersom den rullar inte så mycket.
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 11:28Det är han som ska övertalas och jag vill inte att han får rätt om att cykeln inte gör någon skillnad för mig. 🙂
Det är han som ska övertalas och jag vill inte att han får rätt om att cykeln inte gör någon skillnad för mig. 🙂
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 11:53Det kommer den göra på många sätt. Han är bara rädd att bli frånåkt
Det kommer den göra på många sätt. Han är bara rädd att bli frånåkt