Quote from Guest on 26 August 2011, 20:08Jag undrar helt enkelt hur Ni hanterar Eran besvikelse?
När man blir sjuk/skaddad innan ett lopp... Om ni har någon strategi för hur besvikelsen av ett dåligt lopp/tränning ska hanteras.
Jag har stora problem med detta...
Just nu är jag sjuk med hals ont
Jag undrar helt enkelt hur Ni hanterar Eran besvikelse?
När man blir sjuk/skaddad innan ett lopp... Om ni har någon strategi för hur besvikelsen av ett dåligt lopp/tränning ska hanteras.
Jag har stora problem med detta...
Just nu är jag sjuk med hals ont
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 20:18Genom att ha fler mål
Genom att ha fler mål
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 20:20Besviken har jag ju blivit, t.ex. som när jag skadade mig under ett triathlonlopp, årets första och som jag sett fram mot. Har sedan också missat andra tävlingar av olika anledningar, men ändå hunnit med många roliga tävlingar. Mitt recept är att inte "lä
Besviken har jag ju blivit, t.ex. som när jag skadade mig under ett triathlonlopp, årets första och som jag sett fram mot. Har sedan också missat andra tävlingar av olika anledningar, men ändå hunnit med många roliga tävlingar. Mitt recept är att inte "lä
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 20:27Jag är skadad och har inte sprungit något på drygt en månad nu, har missat 9st planerade lopp pga detta och kommer missa ännu fler då det inte lär vara bra på minst några veckor till.
Hur jag hanterar besvikelsen? Hmm, vet inte. Gilla läget bara. Nej, fa
Jag är skadad och har inte sprungit något på drygt en månad nu, har missat 9st planerade lopp pga detta och kommer missa ännu fler då det inte lär vara bra på minst några veckor till.
Hur jag hanterar besvikelsen? Hmm, vet inte. Gilla läget bara. Nej, fa
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 20:36Försöker vara glad av det jag vunnit i hälsa och kondition istället.
Försöker vara glad av det jag vunnit i hälsa och kondition istället.
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 20:45Spring ett lopp om 2-3 veckor istället! (t+)
Spring ett lopp om 2-3 veckor istället! (t+)
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 20:46...precis som nämnts ovan - ha inte bara ett mål utan flera. Det finns ju massor av kul lopp man kan springa, det är bara att komma igen när du återhämtat dig från förkylningen 🙂
...precis som nämnts ovan - ha inte bara ett mål utan flera. Det finns ju massor av kul lopp man kan springa, det är bara att komma igen när du återhämtat dig från förkylningen 🙂
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 21:20Karin, jag kan förstå att du är besviken när du sett fram emot ett lopp 1 år. För många är det bra att ha ett mål för att komma igång med träning men du kanske har märkt skillnad i din vardag av den träning du gjort även om du inte kan vara med denna gång
Karin, jag kan förstå att du är besviken när du sett fram emot ett lopp 1 år. För många är det bra att ha ett mål för att komma igång med träning men du kanske har märkt skillnad i din vardag av den träning du gjort även om du inte kan vara med denna gång
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 21:24Det ÄR surt... särskilt när man tränat och förberett sig!
Kolla om du kan hitta ett nytt lopp. Hässelbyloppet? Inte lika mycket "fest och jippo" ... men en miltävling i alla fall.
Det ÄR surt... särskilt när man tränat och förberett sig!
Kolla om du kan hitta ett nytt lopp. Hässelbyloppet? Inte lika mycket "fest och jippo" ... men en miltävling i alla fall.
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 21:25Tänk att det är tur att det är löpning du håller på med. Det kryllar av fantastiska små enmilslopp i Sverige. Välj ett nytt och gör din os start där.
Tänk att det är tur att det är löpning du håller på med. Det kryllar av fantastiska små enmilslopp i Sverige. Välj ett nytt och gör din os start där.