Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBesvikelse!
You need to log in to create posts and topics.

Genom att försöka tänka så här:
Så här lång sikt är livet: - - - - - - - - - - - - - -
Så här lång sikt är löpning: - - - - - - - - - - - - - -

Jag super mig dyngrak och slår frun och barnen.

Eller så gläds jag åt andra framgångar som att jag ännu inte drabbats av cancer eller sitter i rullstol.

Se Fp. Davids svar.

Man får helt enkelt bita ihop, byta sport ett tag, vila. Jag hamnade i detta läge 2010; hade anmält mig till tre 21 km-lopp. Började träningen för snabbt och för mycket och fick "benhinneinflammamtion som yttrade sig som peroneus nervtunelsyndrom (=nerv i

Hösten 2008 bestämde jag mig för att sikta på Järnmannen Kalmar ´09. För att slippa besvikelsen vid en ev. sjukdom eller skada så bestämde jag mig för att det är inte loppet i sig jag vill genomföra. Det är vägen dit som jag vill genomföra, alltså all trä

Förstår att du är besviken men jag håller med Fp David. Ha fler saker att se fram emot. Den träningen du lagt ner är ju inte ogjord för att du missar tjejmilen. Tvärtom har du större möjlighet att få ett bra resultat på ett mindre lopp med mindre trängsel

Man får vara glad över det man har och inte det man inte har. Alla har inte ens möjligheten att springa.

Hmm, har spelat bordtennis på rätt hög nivå dock aldrig drabbats av någon skada eller länger sjukdom under den tiden.
Det är faktiskt först i år som

Jag brukar ha denna reaktion i kropp och knopp.

först så blir jag lite frustrerad, men detta går snabbt över och jag accepterar situationen. detta tycker jag är det viktigaste delen i processen. Sen analyserar jag vad som kan ha orsakat skadan/sjukdomen,

Fredrik sa det bra.

Jag har under ett år siktat stenhårt på LL 2011. Lagt upp en plan med delmål. Det faktum att jag uppfyllt (vissa) delmål redan, och faktiskt sett att jag har en chans att nå mitt mål om 1 månad, gör att tex en förkylning som hindrar m

Stackars dig, behöva vara förkyld :`(
Jag hatar att vara förkyld och blir hemskt självömkande då och skulle förmodligen se förkylningen i sig som en sorts "jordens undergång" men som tur är så blir jag endast förkyld en gång per år eller mindre(peppar, pe