Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBesvikelse!
You need to log in to create posts and topics.

Jag vet inte om det direkt är något som kan mäta sig med tjejmilen, men visst är flera mål bra. Spring samma runda så att du själv vet din kapacitet, och anmäl dig till både midnattsloppet och tjejmilen nästa år och tänk på att du då får 2 års bra förbere

Mitt tips är också att inte sätta "alla ägg i samma korg", d.v.s. ha flera tänkbara lopp som back-up. Anmälde mig till Åland 1/2 marathon för ett antal år sedan men blev sjuk och eftersom det är så sent på säsongen så hittade jag inget annat. Blev ett all

Det gäller hela tiden att göra det bästa av situationen. Jag har genom åren missat många olika tävlingar pga skada och ibland händer helt enkelt saker som man inte kan påverka så mycket och då är det onödigt att lägga negativ energi på det.

Om du nu ändå

Hässlebyloppet? Kistaloppet? Beror ju på var du bor vad som är bra alternativ, men i 08 finns det ju flera alternativ efter varandra, och är du i form att springa TM, så lär du klara ngt av de som kommer efter galant när förkylningen är över. Även om de i

Nu har jag ju ingen aning om vem du är Karin! Inte ålder inte någonting mer än att du har oturen att missa loppet du har tränat för.

Men jag hade tänkt på alla de andra positiva effekter som träningen ger, tex så har du en starkare kropp som kan hantera

Förstår att det e surt Karin, sitter här själv totalt genomförkyld och jag ska med till tjejmilen. har 50 mil att åka! Men va tusan dit ska jag om jag så ska gå runt o njuta av atmosfären , sen kommer det fler lopp som sagt! Hoppas du hinner piggna till!!

Håller med Sofie till viss del. Om febern har gett sig och vaden känns hyfsat OK så går nog tjejmilen att genomföra om man inte har några prestationskrav. Då kan man lära sig hur det funkar samt hur banan och atmosfären känns genom att ta sig runt i lugn

Seg dator gjorde så det blev dubbelinlägg

Tack för ALLA svar!
Jag gjorde ett nybörjar misstag och satsade allt på ett lopp. Nästa år ska jag boka in flera lopp. Eftersom jag inte bor i Stockholm utna på landet finns det inte så många lopp att spring, men jag får boka in de som finns. Något har

Om du talar om var "på landet" du bor, får du säkert tips på trevliga lopp. Om du ändå måste åka en bit till Sthlm, varför inte lika länge åt andra hållet? 🙂