Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBevara Stadions löparbanor!
You need to log in to create posts and topics.

Ny enkät om Stadions framtid: http://www.svd.se/stockholm/nyheter/artikel_2645741.svd

Lägg din röst för att behålla löparbanorna, så att inte de skrikiga blåränderna hörs bäst!

Jag hade naturligtvis lagt min röst om du tagit bort den där djävla fjantiga sista delen av meningen. Du kan ju inte vara AIK:are eller från Bajen,å så BP.??????? Skitdålig grej för att få andra att signa...tror det blir en bromskloss iställer. Redigera p

Håller fullständigt med Kjell. Trodde det handlade om att bevara en gammal anrik arena och inte om rivalitet mellan stockholmsklubbarna.

Ränderna går aldrig ur

Jag tycker arenan är väl värd att bevara som den är och bryr mig inte ett vitten om gnäll om ränder eller sårad stolthet. När arenan en gång förstörts är det försent att komma och klaga, så säg ifrån nu.

Dunka på varandra för ränder och färger kan ni gör

Trots att jag är gårdare så anser jag att Stadion bör bevaras, precis som zinken där hammarby spelar bandy. Stadion har inte alltid varit vårt hem,och vi klarar oss ändå.

Bevara stadion för friidrott. Och bygg en ny arena för Djurgåden att spela på utan löparbanor.

Mikael, bra förslag tycker jag men vart skulle det vara? Djurgården har fått massor av förslag som inte passat dem.

Nääää....för vi är "tyck-myckna" av oss....Morsans uttryck (Vaxholms-tjeje 85 bast)

Vad pratar ni om Kjell & David? Det är Djurgården Fotboll som vill slänga ut friidrotten fr Stadion. Vad har de andra föreningarna med saken att göra?