Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 19:45"Skrikiga blåränderna"...nä nu tror jag bestämt att du är en gnagare..??!! Lyssna på deras klack då...hehehe....
Klart som faan att vi ska ha kvar Stadion som vårt löparparadis.?
Förklara nu varför du inte pratar FÖR utan drar in andra klubbar som pratar
"Skrikiga blåränderna"...nä nu tror jag bestämt att du är en gnagare..??!! Lyssna på deras klack då...hehehe....
Klart som faan att vi ska ha kvar Stadion som vårt löparparadis.?
Förklara nu varför du inte pratar FÖR utan drar in andra klubbar som pratar
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 22:47Jag tycker att Stockholm borde behålla Stadions löparbanor för friidrott.
Ett ställe för löpning, höjdhopp och spjut med OS-historia i huvudstaden är bättre än inget.Kjell: Du borde redigera dina inlägg så att det går att läsa och förstå vad du menar. A
Jag tycker att Stockholm borde behålla Stadions löparbanor för friidrott.
Ett ställe för löpning, höjdhopp och spjut med OS-historia i huvudstaden är bättre än inget.
Kjell: Du borde redigera dina inlägg så att det går att läsa och förstå vad du menar. A
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 01:33Jag ska uttrycka mig så klart det går, Kjell.
Mitt ursprungsinlgg bestod av två meningar:
1) Nyhetsrubrik med länk:
Ny enkät om Stadions framtid: http://www.svd.se/stockholm/nyheter/artikel_2645741.svd2) Motivering till varför man skulle följa länken
Jag ska uttrycka mig så klart det går, Kjell.
Mitt ursprungsinlgg bestod av två meningar:
1) Nyhetsrubrik med länk:
Ny enkät om Stadions framtid: http://www.svd.se/stockholm/nyheter/artikel_2645741.svd
2) Motivering till varför man skulle följa länken
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 20:00Tack Anders Svensson för den lektionen i hur man meddelar sig enligt etikett..!!??Hehe..(Lågt i tak när det gäller talandet typ skrivandet i olika trådar liksom..?!)
Du och jag är ändå helt överrens om vad vi vill med anrika Olympiastadion...å det är näst
Tack Anders Svensson för den lektionen i hur man meddelar sig enligt etikett..!!??Hehe..(Lågt i tak när det gäller talandet typ skrivandet i olika trådar liksom..?!)
Du och jag är ändå helt överrens om vad vi vill med anrika Olympiastadion...å det är näst
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 21:44Man kan ju fundera litet på vad Stadion är. En fiidrottsarena med gräsplan i mitten där man kan spela fotboll, eller fotbollsarena med löparbanor. Jag ser det första alternativet och röstar för att behålla stadion som den är.
Man kan ju fundera litet på vad Stadion är. En fiidrottsarena med gräsplan i mitten där man kan spela fotboll, eller fotbollsarena med löparbanor. Jag ser det första alternativet och röstar för att behålla stadion som den är.
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 10:52Jag tycker det är extremt fånigt att varje klubb i sthlm skall ha en "egen" arena... Om de nu vill ha det får de väl bekosta bygget av en sådan alldeles själva, alternativt köpa en befintlig till ett "marknadspris" just stadion borde väl kosta mer än 100
Jag tycker det är extremt fånigt att varje klubb i sthlm skall ha en "egen" arena... Om de nu vill ha det får de väl bekosta bygget av en sådan alldeles själva, alternativt köpa en befintlig till ett "marknadspris" just stadion borde väl kosta mer än 100
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 10:55Kalle, du har en poäng:
http://www.svd.se/sportspel/nyheter/artikel_2808299.svd
Kalle, du har en poäng:
http://www.svd.se/sportspel/nyheter/artikel_2808299.svd
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 11:18Nu ar det ju sa att en stor anledning till att Stockholmsklubbarna har det svart ekonomiskt ar just att dom ar tvugna att betala hog planhyra for arenor som haller daligt skick. Soderstadion, stadion och rasunda lider alla av daliga servicemojligheter och
Nu ar det ju sa att en stor anledning till att Stockholmsklubbarna har det svart ekonomiskt ar just att dom ar tvugna att betala hog planhyra for arenor som haller daligt skick. Soderstadion, stadion och rasunda lider alla av daliga servicemojligheter och
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 19:22Kalle Karlberg gick upp djävligt tidigt i morse tydligen...!?
Stadio Olimpico i Rom har jag bara varit på en gång men där samsas både Lazio och Roma å supportrarna har fått varsin curva...typ nor alt sud..Å tänk där fungerar det faktiskt med löparbanorna
Kalle Karlberg gick upp djävligt tidigt i morse tydligen...!?
Stadio Olimpico i Rom har jag bara varit på en gång men där samsas både Lazio och Roma å supportrarna har fått varsin curva...typ nor alt sud..Å tänk där fungerar det faktiskt med löparbanorna
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 19:26Vadå inte hörs mest!
Det är väl inte deras fel.
Därför skiter jag i att lägga min röst på banorna
BUUUUU!!!!
Vadå inte hörs mest!
Det är väl inte deras fel.
Därför skiter jag i att lägga min röst på banorna
BUUUUU!!!!