Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 19:33Men Filip...nu börjar du skriva som ehhh....den där gamla gubben från Munkarby...jättebra att du gör din röst hörd ändå...å jag hajar prylen å det i valö....Typ förstår:D;)
Men Filip...nu börjar du skriva som ehhh....den där gamla gubben från Munkarby...jättebra att du gör din röst hörd ändå...å jag hajar prylen å det i valö....Typ förstår:D;)
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 15:06Mina erfarenheter av att ta mig hem kvällar det spelas match får mig att föreslå att fotbollen flyttar ut i ytterskärgården om det kan ske utan problem för fågellivet 😉
Men allvarligt så var väl Stadion avsedd för friidrott från början?
Mina erfarenheter av att ta mig hem kvällar det spelas match får mig att föreslå att fotbollen flyttar ut i ytterskärgården om det kan ske utan problem för fågellivet 😉
Men allvarligt så var väl Stadion avsedd för friidrott från början?
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 16:39Fotbollsplaner är ett jäkla gissel när det är massa folk i anlutning till dom. Jag skulle tex köpa mig en smarrig burgare på MAX vid Berhn:s arena i Örebro. Driven funkade nästan inte alls pga allt folk. Bilkö både dit och hem, och då bor jag fan nästan i
Fotbollsplaner är ett jäkla gissel när det är massa folk i anlutning till dom. Jag skulle tex köpa mig en smarrig burgare på MAX vid Berhn:s arena i Örebro. Driven funkade nästan inte alls pga allt folk. Bilkö både dit och hem, och då bor jag fan nästan i