Quote from Guest on 14 April 2009, 08:55Påsken har varit som den har. En bra dag och en sämre.
Började med en bra dag på påskafton då jag mötte upp min bror och körde med honom hem till mor och far för lite påskmat mm. De sista 3.5 milen knäppte vi på 1.05 med två små stopp och det är jag nöjd
Påsken har varit som den har. En bra dag och en sämre.
Började med en bra dag på påskafton då jag mötte upp min bror och körde med honom hem till mor och far för lite påskmat mm. De sista 3.5 milen knäppte vi på 1.05 med två små stopp och det är jag nöjd
Quote from Rasmus Olsson on 14 April 2009, 09:05Och vad sa gubbfan? Polisanmäl han för dråpförsök eller vårdslöshet i trafiken. Sådana ska inte färdas på våra vägar.
Och vad sa gubbfan? Polisanmäl han för dråpförsök eller vårdslöshet i trafiken. Sådana ska inte färdas på våra vägar.
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 09:30Aj som F-n. Gör ont bara att läsa om det.
En del bilster fattar inte hur fort man KAN cykla.
Aj som F-n. Gör ont bara att läsa om det.
En del bilster fattar inte hur fort man KAN cykla.
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 10:15P; det låter verkligen otrevligt och har en vurpa (ensamvållande) i höstas färskt i minnet. Blev en ordentlig vurpa och jag besökte sjukhuset för att kolla upp allt (eftersom jag stod på huvet och tappade minnet).
Hoppas Du också besökt hospitalet, det k
P; det låter verkligen otrevligt och har en vurpa (ensamvållande) i höstas färskt i minnet. Blev en ordentlig vurpa och jag besökte sjukhuset för att kolla upp allt (eftersom jag stod på huvet och tappade minnet).
Hoppas Du också besökt hospitalet, det k
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 10:52Att det ska va så dj#¤la svårt för en del bilister att lägga märke till cyklister.
Var själv på väg att braka in i sidan på en lastbil i morse.Men "krya på dig" och hoppas att allt ordnar sig med kropp, knopp och försäkringar, så du kan komma upp i sade
Att det ska va så dj#¤la svårt för en del bilister att lägga märke till cyklister.
Var själv på väg att braka in i sidan på en lastbil i morse.
Men "krya på dig" och hoppas att allt ordnar sig med kropp, knopp och försäkringar, så du kan komma upp i sade
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 10:59Trist som fan. Om bilister ändå hade väntat en halv sekund och bedömt hastigheten lite bättre på cyklister innan dom agerar. De flesta tänker tyvärr inte längre än "jaha, cyklist, gasa så hinner jag före".
Trist som fan. Om bilister ändå hade väntat en halv sekund och bedömt hastigheten lite bättre på cyklister innan dom agerar. De flesta tänker tyvärr inte längre än "jaha, cyklist, gasa så hinner jag före".
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 12:37Var med om precis samma sak för några veckor sedan, jag klarade mig dock genom att panikartat slänga mig ut i vänsterfilen... Hade jag mött någon där så... Ja, det hade inte gått.
Jag klarade mig sån tur var, men jag tycker bra synd om dig kan jag säga.
Var med om precis samma sak för några veckor sedan, jag klarade mig dock genom att panikartat slänga mig ut i vänsterfilen... Hade jag mött någon där så... Ja, det hade inte gått.
Jag klarade mig sån tur var, men jag tycker bra synd om dig kan jag säga.
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 12:58man borde egentligen sätta ihop en lathund: vad göra om du kraschar
man borde egentligen sätta ihop en lathund: vad göra om du kraschar
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 12:59Trist P, hoppas att du återhämtar dig snabbt!
Trist P, hoppas att du återhämtar dig snabbt!
Quote from Rasmus Olsson on 14 April 2009, 13:26Bättre med en lathund till bilisterna: "håll avstånd, cyklister är oskyddade trafikanter, lek inte polis, det är inte tillåtet att försöka köra ihjäl en cyklist"
Bättre med en lathund till bilisterna: "håll avstånd, cyklister är oskyddade trafikanter, lek inte polis, det är inte tillåtet att försöka köra ihjäl en cyklist"