Quote from Rasmus Olsson on 21 April 2009, 13:37Men Mia, varför ska någons okunskap gå ut över andra? I detta fallet oskyddade trafikanter? Förstår inte varför en del ska låta deras egna tillkortakommande gå ut över andra?
Men Mia, varför ska någons okunskap gå ut över andra? I detta fallet oskyddade trafikanter? Förstår inte varför en del ska låta deras egna tillkortakommande gå ut över andra?
Quote from Camilla Höög on 21 April 2009, 13:52För att det helt enkelt är så många fungerar. Det går inte att se sina egna brister utan det är lättare och känns bättre att någon annan gör fel.
För att det helt enkelt är så många fungerar. Det går inte att se sina egna brister utan det är lättare och känns bättre att någon annan gör fel.
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 13:54Jag menar inte att det är rätt, men det är så vissa människor fungerar...
Jag hade inte en aaaning om att racerdäck inte fungerar så bra på grus, därför blev jag irriterad på cyklisterna...
Om ALLA bilister visste det skulle säkert iallafall en del av dom
Jag menar inte att det är rätt, men det är så vissa människor fungerar...
Jag hade inte en aaaning om att racerdäck inte fungerar så bra på grus, därför blev jag irriterad på cyklisterna...
Om ALLA bilister visste det skulle säkert iallafall en del av dom
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 13:55Brister??? skulle jag ha Brister? hum nä...tror inte det, alla andra har fel Jorden é Platt!
Brister??? skulle jag ha Brister? hum nä...tror inte det, alla andra har fel Jorden é Platt!
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 15:34Underligt nog så gillar inte mottrafikanter scenariot att någon annan stryker benen och ev. kör på deras ungar i trafiken.
Underligt nog så gillar inte mottrafikanter scenariot att någon annan stryker benen och ev. kör på deras ungar i trafiken.