Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 09:27Det är även intressant att hur många som anser att man är en idiot som håller på med cykling och skidåkning när de själva istället häller i sig sprit flera gånger i veckan.
Om det är att ha kul då är jag gärna tråkig.
Det är även intressant att hur många som anser att man är en idiot som håller på med cykling och skidåkning när de själva istället häller i sig sprit flera gånger i veckan.
Om det är att ha kul då är jag gärna tråkig.
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 10:20Jag både cyklar, springer, spelar fotboll, klättrar, spinnar, styrketränar , åker skidor nerför och på längden och häller i mig vin öl och sprit...fan var rolig jag måste vara då!
Jag både cyklar, springer, spelar fotboll, klättrar, spinnar, styrketränar , åker skidor nerför och på längden och häller i mig vin öl och sprit...fan var rolig jag måste vara då!
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 22:45"Bilar borde ha avgasrören
inte i aktern utan i fören
då blir det de som kör
som dör"Tage D, tankar från roten
"Bilar borde ha avgasrören
inte i aktern utan i fören
då blir det de som kör
som dör"
Tage D, tankar från roten
Quote from Sandra Näslund on 19 April 2009, 23:04Har funderat på att klistra på ett av bilens skattemärken på cykeln, om inte av annat skäl så för att bilister ska känna sig mer hemtama med mig, ungefär som en i flocken.
Har funderat på att klistra på ett av bilens skattemärken på cykeln, om inte av annat skäl så för att bilister ska känna sig mer hemtama med mig, ungefär som en i flocken.
Quote from Fredrik Närenfors on 20 April 2009, 21:52Hur många skattemärken får du? Jag brukar bara få ett.
Hur många skattemärken får du? Jag brukar bara få ett.
Quote from Sandra Näslund on 20 April 2009, 22:13Har massor - blåa, röda,gröna... 🙂
och får nytt varje år.
Har massor - blåa, röda,gröna... 🙂
och får nytt varje år.
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 22:43Själv blir jag förbannad på bilarna när jag cyklar och på cyklisterna när jag åker bil. Alla kan vi göra fel, och själv vet jag med mig att jag cyklar rätt aggressivt i trafiken (och inte alltid helt i enlighet med reglerna).
Här i Uppsala saknar jag sto
Själv blir jag förbannad på bilarna när jag cyklar och på cyklisterna när jag åker bil. Alla kan vi göra fel, och själv vet jag med mig att jag cyklar rätt aggressivt i trafiken (och inte alltid helt i enlighet med reglerna).
Här i Uppsala saknar jag sto
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 13:19Jag tror att det mesta handlar om okunskap..
Tex. Innan jag skaffade min racer undrade vad det var för idioter som cyklade i Lill Jans skogen när det finns en cykelväg som går längs vattnet (grus)
Hade ibland lust att skrika ut genom rutan att dom skulle
Jag tror att det mesta handlar om okunskap..
Tex. Innan jag skaffade min racer undrade vad det var för idioter som cyklade i Lill Jans skogen när det finns en cykelväg som går längs vattnet (grus)
Hade ibland lust att skrika ut genom rutan att dom skulle
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 13:24mmm eller så behövs det ett par OS medaljer till och positiva sportjournalister till sporten för att vi cyklister skall bli folkkära!
mmm eller så behövs det ett par OS medaljer till och positiva sportjournalister till sporten för att vi cyklister skall bli folkkära!
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 13:31Information är alltid bra. Det finns ett TV-program som heter "Farlig Fritid". Dess redaktion borde göra ett program om cykling.
Information är alltid bra. Det finns ett TV-program som heter "Farlig Fritid". Dess redaktion borde göra ett program om cykling.