Quote from Guest on 3 February 2012, 12:24Jag bor i Aspudden och söker nu lite löparsällskap för kvällsträning på vardagar.
Jag brukar springa mellan 5-9 km ett par gånger i veckan. Varav en av gångerna är intervallpass/fartlek.
Skulle någon/några vara sugen på att springa med mig? Vi skulle ku
Jag bor i Aspudden och söker nu lite löparsällskap för kvällsträning på vardagar.
Jag brukar springa mellan 5-9 km ett par gånger i veckan. Varav en av gångerna är intervallpass/fartlek.
Skulle någon/några vara sugen på att springa med mig? Vi skulle ku
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 12:34Jag är sugen, bor vid Sätra, men jag håller mig inomhus ett tag till. Tills snön försvinner och plusgraderna vaknar till liv.
Men jag följer inlägget och ser om det fortsätter i vår när jag vågar mig ut igen. =)
Jag är sugen, bor vid Sätra, men jag håller mig inomhus ett tag till. Tills snön försvinner och plusgraderna vaknar till liv.
Men jag följer inlägget och ser om det fortsätter i vår när jag vågar mig ut igen. =)
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 12:40Jag är väldigt intresserad! Bor i Bredäng/Mälarhöjden och brukar springa bort till Aspudden och tillbaka på vardagskvällar. Dock är det knepigt för mig att komma ifrån vid 18-tiden. Har två småbarn hemma, vilket gör att min löpträning sker kvällstid runt
Jag är väldigt intresserad! Bor i Bredäng/Mälarhöjden och brukar springa bort till Aspudden och tillbaka på vardagskvällar. Dock är det knepigt för mig att komma ifrån vid 18-tiden. Har två småbarn hemma, vilket gör att min löpträning sker kvällstid runt
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 12:49Aspudden, hur långt är det?
Bredäng/Mälarhöjden. Du brukar inte springa slingan här? 3 km? Den brukar jag ta och sen springer jag bort mot Sätrabadet och kör ett extravarv på slingan tillbaks. Ganska lagom och skönt.Kör ni på broddar?
Aspudden, hur långt är det?
Bredäng/Mälarhöjden. Du brukar inte springa slingan här? 3 km? Den brukar jag ta och sen springer jag bort mot Sätrabadet och kör ett extravarv på slingan tillbaks. Ganska lagom och skönt.
Kör ni på broddar?
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 13:55Hej,
Aspudden är ju inte så långt från Liljeholmen och där kan jag rekommendera Motionärsligan som kör träningar på torsdagar kl 18:00. Petra (som leder "ligan" är helt suverän). 🙂www.motionaren.se
för mer info/Gojan
som kör med "ligan" i Visättra p
Hej,
Aspudden är ju inte så långt från Liljeholmen och där kan jag rekommendera Motionärsligan som kör träningar på torsdagar kl 18:00. Petra (som leder "ligan" är helt suverän). 🙂
http://www.motionaren.se
för mer info
/Gojan
som kör med "ligan" i Visättra p
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 14:41Slingan, är det Sätraspåret du menar då? Det brukar jag köra ett par varv i rätt ofta. 🙂
Jag springer med Icebugs när det är så här isigt ute.
Tack för tipset om Liljeholmen, men tyvärr är den tiden knepig för mig. Har svårt att komma ifrån mitt i midd
Slingan, är det Sätraspåret du menar då? Det brukar jag köra ett par varv i rätt ofta. 🙂
Jag springer med Icebugs när det är så här isigt ute.
Tack för tipset om Liljeholmen, men tyvärr är den tiden knepig för mig. Har svårt att komma ifrån mitt i midd
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 14:42Moa, från mig bort till Aspudden är det ca 5 km, så det blir 10 km tur och retur. 🙂
Moa, från mig bort till Aspudden är det ca 5 km, så det blir 10 km tur och retur. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 15:05Jag springer runt Trekanten och runt i Gröndal ofta. Så Aspudden är en intervall-rush ifrån mitt hem. Men jag är snabb 😉 4:20-5:30. Samtidigt skulle mina ben må bra av lite lugnare "joggpass" ibland...kanske?
Jag springer runt Trekanten och runt i Gröndal ofta. Så Aspudden är en intervall-rush ifrån mitt hem. Men jag är snabb 😉 4:20-5:30. Samtidigt skulle mina ben må bra av lite lugnare "joggpass" ibland...kanske?
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 15:29Ni är några steg före mig ser jag. Jag springer just nu 7 km på 45 min och får inte öka tempot eftersom jag har ett dåligt knä som gärna vill krångla i snabbare eller längre tempo.
Men jag kan ju hoppa av på vägen och inte springa hela milen. =)4:20 ä
Ni är några steg före mig ser jag. Jag springer just nu 7 km på 45 min och får inte öka tempot eftersom jag har ett dåligt knä som gärna vill krångla i snabbare eller längre tempo.
Men jag kan ju hoppa av på vägen och inte springa hela milen. =)
4:20 ä
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 20:34absolut intresserad.
Ser mig mer som joggare än löpare. Men har iaf anmält mig till tjejlidingö i sep. Så måste ju hålla uppe lite flås.
Bor i Årsta så visst skulle jag kunna ta mig till aspudden ibland. härligt att köra någon annan än vanliga rundan (mes
absolut intresserad.
Ser mig mer som joggare än löpare. Men har iaf anmält mig till tjejlidingö i sep. Så måste ju hålla uppe lite flås.
Bor i Årsta så visst skulle jag kunna ta mig till aspudden ibland. härligt att köra någon annan än vanliga rundan (mes