Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 20:58Hanna är halsen bra så hänger jag kanske på... Hade planerat att köra intervaller i helgen men backe kanske funkar det med 🙂
Hanna är halsen bra så hänger jag kanske på... Hade planerat att köra intervaller i helgen men backe kanske funkar det med 🙂
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 21:16Vad kul Gustaf! Hoppas vi ses då! 🙂 Jag kan plocka upp dig med bilen om du vill, såvida du inte cyklar dit? Vi får höras mot slutet av veckan och kolla läget.
Vad kul Gustaf! Hoppas vi ses då! 🙂 Jag kan plocka upp dig med bilen om du vill, såvida du inte cyklar dit? Vi får höras mot slutet av veckan och kolla läget.
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 22:11Kl 10 på lördag vid parkeringen Sätra strandbad låter bra. Jag ansluter mig.
Kl 10 på lördag vid parkeringen Sätra strandbad låter bra. Jag ansluter mig.
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 00:10Hänger inte med i svängarna. Ska ni köra intervall? Backe? Samtalsjogg? Lördag kl 10? Isf var o får man haka på som newbie?
Hänger inte med i svängarna. Ska ni köra intervall? Backe? Samtalsjogg? Lördag kl 10? Isf var o får man haka på som newbie?
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 08:47Backe
Lördag 10:00
parkeringen vid Sätra StrandbadetNu var jag så där typiskt manligt övertydlig det bör inte kunna misstolkas något mer eller (H)
Backe
Lördag 10:00
parkeringen vid Sätra Strandbadet
Nu var jag så där typiskt manligt övertydlig det bör inte kunna misstolkas något mer eller (H)
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 08:58Haha, ja det där var verkligen manligt och kort, Gustaf! 😉
Häng på Moa! Jag är också relativt newbie i sammanhanget! 🙂
Haha, ja det där var verkligen manligt och kort, Gustaf! 😉
Häng på Moa! Jag är också relativt newbie i sammanhanget! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 08:58Dubbelpost..
Dubbelpost..
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 10:14Jag funkar oftast bäst med enkla komandon... Något man fick lära sig i grönkläderna 🙂
Jag hör av mig lite närmre om jag vill åka bil med dig Hanna eller om jag tar en uppvärmningsrunda i löparskorna dit. Om jag nu lyckas bli frisk. Min hosta jävlas nå
Jag funkar oftast bäst med enkla komandon... Något man fick lära sig i grönkläderna 🙂
Jag hör av mig lite närmre om jag vill åka bil med dig Hanna eller om jag tar en uppvärmningsrunda i löparskorna dit. Om jag nu lyckas bli frisk. Min hosta jävlas nå
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 10:58Morgonpigga människor tydligen... Då ses vi där!
Ja, det var tydligt, det gillas. Det är så jag jobbar.
Newbie? Vettetusan om jag kan kalla dig det Hanna.. har snokat i din kalender. Men kul ska det bli. =) Gissar att jag inte kommer mäkta med 8 km på
Morgonpigga människor tydligen... Då ses vi där!
Ja, det var tydligt, det gillas. Det är så jag jobbar.
Newbie? Vettetusan om jag kan kalla dig det Hanna.. har snokat i din kalender. Men kul ska det bli. =) Gissar att jag inte kommer mäkta med 8 km på
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 15:24Jag hänger inte med, när bestämde ni nu?
Jag hänger inte med, när bestämde ni nu?