Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBilda löpargrupp i Aspudden?
You need to log in to create posts and topics.

Katrine

Backlöpning
Lördag 17/3 kl 10:00
parkeringen vid Sätra Strandbadet
😉

Tycker att Gustav är lite luddig i sin beskrivning.. men jag ska nog lyckas lösa det iaf.. 😉

Jag försöker med lite mjukare ord då och inte bara korta komandon som jag själv behöver ha för att få in det i huvudet 😉

Vi träffas klockan 10:00 på lördag på parkeringen vid Sätra Strandbad (Alsätravägen)
Värmer upp med ett lugnt varv i spåret (2km) se

Någon som vill med mig ut på ett socialpass idag? Siktar på att ta mig ut vid 18:30 ungefär. Blir nog ca 5-6km i 5-6:30 tempo beroende på om jag får springa ensam eller få sällskap

Hade gärna hängt på Gustaf, men har lite känning i löparknäet efter passet igår kväll, så jag vilar mig till på lördag. Gärna en annan gång!

Angående backar finns det långa sega och korta branta, bara att välja och vraka! 😉 Hade en kort och ganska bran

Haha... Bra skrivit Gustav. 🙂

5-6 min tempo i 5 km? Då hade ni fått bära mig till sös. Sprang precis 3 km i 6 min tempo.. det var lagom jobbigt. Ändå laddade jag med lite sömn o rödvin igår. 🙂

Fasiken vad det händer grejer på den här tråden när man vänder ryggen till! Jag är rättså flexibel vad gäller samtalstempo. När jag var i "lite" bättre form och körde långpass med Linnéalöparna kunde vi småprata i 4:50-tempo, men det är najs med 6:30 ocks

Är Hellas 8 km isfri nu?

Kul att det blivit sånt drag här! Kommer nog inte på lördag, har en tung mängd-vecka och tänkte inte köra backe eller intervall just den här veckan. Nästa gång, gärna!

Osäker på isläget i Hellas. Tar nog med dubbisarna för säkerhets skull...