Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 15:37Katrine
Backlöpning
Lördag 17/3 kl 10:00
parkeringen vid Sätra Strandbadet
😉
Katrine
Backlöpning
Lördag 17/3 kl 10:00
parkeringen vid Sätra Strandbadet
😉
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 16:00Tycker att Gustav är lite luddig i sin beskrivning.. men jag ska nog lyckas lösa det iaf.. 😉
Tycker att Gustav är lite luddig i sin beskrivning.. men jag ska nog lyckas lösa det iaf.. 😉
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 16:19Jag försöker med lite mjukare ord då och inte bara korta komandon som jag själv behöver ha för att få in det i huvudet 😉
Vi träffas klockan 10:00 på lördag på parkeringen vid Sätra Strandbad (Alsätravägen)
Värmer upp med ett lugnt varv i spåret (2km) se
Jag försöker med lite mjukare ord då och inte bara korta komandon som jag själv behöver ha för att få in det i huvudet 😉
Vi träffas klockan 10:00 på lördag på parkeringen vid Sätra Strandbad (Alsätravägen)
Värmer upp med ett lugnt varv i spåret (2km) se
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 16:35Någon som vill med mig ut på ett socialpass idag? Siktar på att ta mig ut vid 18:30 ungefär. Blir nog ca 5-6km i 5-6:30 tempo beroende på om jag får springa ensam eller få sällskap
Någon som vill med mig ut på ett socialpass idag? Siktar på att ta mig ut vid 18:30 ungefär. Blir nog ca 5-6km i 5-6:30 tempo beroende på om jag får springa ensam eller få sällskap
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 17:33Hade gärna hängt på Gustaf, men har lite känning i löparknäet efter passet igår kväll, så jag vilar mig till på lördag. Gärna en annan gång!
Angående backar finns det långa sega och korta branta, bara att välja och vraka! 😉 Hade en kort och ganska bran
Hade gärna hängt på Gustaf, men har lite känning i löparknäet efter passet igår kväll, så jag vilar mig till på lördag. Gärna en annan gång!
Angående backar finns det långa sega och korta branta, bara att välja och vraka! 😉 Hade en kort och ganska bran
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 18:03Haha... Bra skrivit Gustav. 🙂
5-6 min tempo i 5 km? Då hade ni fått bära mig till sös. Sprang precis 3 km i 6 min tempo.. det var lagom jobbigt. Ändå laddade jag med lite sömn o rödvin igår. 🙂
Haha... Bra skrivit Gustav. 🙂
5-6 min tempo i 5 km? Då hade ni fått bära mig till sös. Sprang precis 3 km i 6 min tempo.. det var lagom jobbigt. Ändå laddade jag med lite sömn o rödvin igår. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 10:35Fasiken vad det händer grejer på den här tråden när man vänder ryggen till! Jag är rättså flexibel vad gäller samtalstempo. När jag var i "lite" bättre form och körde långpass med Linnéalöparna kunde vi småprata i 4:50-tempo, men det är najs med 6:30 ocks
Fasiken vad det händer grejer på den här tråden när man vänder ryggen till! Jag är rättså flexibel vad gäller samtalstempo. När jag var i "lite" bättre form och körde långpass med Linnéalöparna kunde vi småprata i 4:50-tempo, men det är najs med 6:30 ocks
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 10:47Är Hellas 8 km isfri nu?
Är Hellas 8 km isfri nu?
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 10:48Kul att det blivit sånt drag här! Kommer nog inte på lördag, har en tung mängd-vecka och tänkte inte köra backe eller intervall just den här veckan. Nästa gång, gärna!
Kul att det blivit sånt drag här! Kommer nog inte på lördag, har en tung mängd-vecka och tänkte inte köra backe eller intervall just den här veckan. Nästa gång, gärna!
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 11:22Osäker på isläget i Hellas. Tar nog med dubbisarna för säkerhets skull...
Osäker på isläget i Hellas. Tar nog med dubbisarna för säkerhets skull...