Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBilda löpargrupp i Aspudden?
You need to log in to create posts and topics.

Hmm, då skippar jag Hellas i morgon och får skutta runt i Sätra med omnejd.

Jag borde inte heller köra backe på lördag, skulle ju kört 8 km passet på söndag och tror inte mina ben o knän fixar det. Men jag moddelerar om mitt schema lite så jag kan haka

Moa, jag är jättenyfiken på utegymmet vid Mälarhöjdsbadet men har ännu inte vågat mig på det. Tar gärna sällskap där någon dag och utforskar det vidare. 🙂

Jag har träffat Gustaf tidigare, under Miranda Kvists långpass i januari, annars är alla nya ansi

Har testat utegymmet i Mälarhöjdsbadet några gånger, tycker det fungerar fint (förutom att jag känner mig osannolikt klen..).

@hanna, då kanske vi kan se förvirrade ut tillsammans där en dag. Jag är usel på styrketräning men inser att jag måste börja tycka om det.
Sen har Sätra Strandbad fått ett jättestort utegym men där verkar dom inte vara färdiga än, har inte varit där på n

Ingen av er som ska ut i e.m? Jag tänkte ge mig ut vid 15-16 tiden och hålla 7 min tempo i 8 km. Tänkte utgå från Bredängscamping.

Tyvärr för sent för mig. Tar nog Årstaviken runt någon gång på kvällskvisten.

Hejsan!

Jag kan tyvärr inte vara med på backträningen imorgon. Efter en veckas vabbande har det tydligen blivit min tur att duka under för förkylning... 🙁
Hoppas ni får en kanonträning, och jag är gärna med nästa gång! 🙂

Krya på dig!

@Joakim, jag ska hojta till i bättre tid nästa gång.

Jaha, då blev jag alena på morgondagens backträning? Eller är det nån kvar som är pigg o kry? =)

Annars hoppar jag och lägger mitt pass på söndan vilket var planerat från början. =)

Jag sluter upp vid Sätra strandbad imorgon kl 10.