Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBilda löpargrupp i Aspudden?
You need to log in to create posts and topics.

Passar idag, har som sagt långpass inplanerat. Ha det så skönt!

Va fasen, trodde alla hoppat av. 🙁

Jag var där, blev förvånad att vara där själv och fick genomföra ett litet pass på egen hand. Hoppas det blir fler nästa gång. Utegymmet vid Sätra strandbad är nästan färdigbyggt.

Martin nästa gång hoppas jag att jag kan vara med. Jag har fortfarande en extrem rethosta så jag kan knappt ta promenader (#) Börjar bli vansinnig på att inte kunna träna nu...

Haha!

Tråden handlar om att starta en löpargrupp i Aspudden.
Det ledde till ett solo-pass i Sätra. Stor humor!

Dags att återta tråden från förortarna nu...

(H)

Vad har ni för inbokade pass i veckan gott folk? Jag har ett kl 10.00 på onsdag från Sätra strandbad. Har sällskap av Hanna. Vi tänkte testa utegymmet i Mälarhöjden.

I morgon tänkte jag köra två snurror på slingan i Sätra. (Om inte bättre förslag serveras)... Jag kommer utgå från Bredängscamping kl 16.00.

Kul om nån hakar på!

🙂

Har varit lite frånvarande i några veckor på grund av långvarig förkylning. Såg att tråden har utvecklats en del sedan sist :). Någon som har lust att köra löpning på onsdag? Med utgångspunkt t-bana Aspudden? 6.00 tempo ungefär. Samling 18.30? Jag har en

i är två som kör kl 10 på onsdag f.m från sätra strandbad.

Då jag inte får ihop schemat så sent som ovanstående inlägg så tänkte jag kolla om det är någon som vill ut nångång på f.m eller e.m i morgon?