Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBilda löpargrupp i Aspudden?
You need to log in to create posts and topics.

Gör så.. 🙂

Hurtbulle? Patrask? Jag hoppas att ingen på allvar tror att jag ser på mig själv och andra i dessa termer 🙁 Att jag är både gnällig och bråkig är dock allmänt känt och bekräftat. Det står jag för (V) Kl 10 på lördagar känns igen som en klassisk långlöpa

Nä, o om du har den synen så tar jag det ur dig när vi ses (?) på söndag. 🙂 Jag ger mig med fördel ut på e.m så då kanske du piggnat på dig. 🙂

Imorgon kan jag tänka mig att ta tuben mot Sätra/Skärholmen och sällskapsjogga som du önskar MoA. Om jag känner mig "hurtig" så springer jag hem efteråt. Tid och plats?

Jag kan troligen hänga på en runda imorgon eftermiddag... Vet dock inte min status helt så jag kan ev behöva bryta efter en kilometer eller två likväl som jag skulle kunna klara en mil

Kan hända att jag hänger på imorgon också, beroende på vilken tid som är sagd.

Då jag med fördel springer på e.m så vad säger inblandade om kl 14.00 vid Sätra strandbads parkering?

Jag blir glad om nån kan en hyfsat flack bana på en mil. För min del kvittar slutdestination då jag blir hämtad vid "målgång". Såklart finns möjlighet

Nja, det måste bli ett morgonpass för mig då vi har en familjeaktivitet på eftermiddagen. Får hänga på nästa gång istället. 🙂

Jag är fortfarande på (klockan två). Som den enda boende i Aspudden kanske det är en smula fräckt att föreslå en löpning längs vattnet mot Vinterviken. Det är inte flackt alls genom Mälarhöjden, men ganska trevlig löpning och drygt en mil om man rundar Tr

Då det ser ut att bli du o jag så kör vi enligt dina önskemål. Dock måste jag förvarna dig om min svaghet i backar. Men det är helt ok att springa från mig när du tröttnar på snigeltempo.. 🙂 Vi kör sikte mot Aspudden. Vi ses vid Sätra.Strandbad kl 14.00.