Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBilda löpargrupp i Aspudden?
You need to log in to create posts and topics.

Tyvärr är kl 20 alldeles för sent för mig. Men kl 18.30 vid Aspuddens t-bana i morgon. Funkar det?

18:30 imorgon kan nog jag iaf. Jag måste testa lite hur kroppen svarar 🙂

Ok, men då har jag ett förslag (igen). Om det är backe som gäller så kanske Mälarhöjden är en bra idé. Backen som vi passerade igår är ju en lång och seg cykel/gångväg från Klubbensborgsvägen upp till Bellmanskällan. Om vi träffas vid Mälarhöjdens T-bana

Låter som ett bra förslag. Då får jag ett riktigt bra test inför lördag

Var inne på IF Linnéas sida för första gången på 1,5 år och som av en händelse så ska de också köra backträning (backvarv) imorgon kl 18:30. Inte för att jag vill bli av med dig Gustaf men du borde seriöst kolla in deras hemsida http://www.linnealopning.s

Då kör vi 18.30 vid mälarhöjdens tunnelbana. Kul! Vänta bara, snart varvar jag er i backarna. 😉

Lidingöloppet? Har du ingen överlevnadsinstinkt? 🙂 Fast jag är mest avundsjuk på din kondis.

Håkan jag var faktiskt också inne på deras sida idag 🙂 Ska börja köra med dom när jag blivit av med hostan hade jag tänkt... Verkar vara en helt perfekt klubb för mig. Kollade lite på resultaten från maran förra året och det var många som låg på samma n

Jag får kasta in handduken imorgon igen 🙁 Hostar för mycket när jag anstränger mig just nu. Det räcker att springa upp för trappor med flyttgrejer just nu

Tråkigt att höra Gustaf. Det märks att du vill väldigt mycket, men en hårdkörare i backe är kanske inte vad dina luftrör behöver just nu. Om du ändå bestämt dig för semester i Prag så finns det ingen anledning att testa dig själv innan. När jag såg dina r